het gaat dus om deze kleuren combinatie!

Perfecte machineDavoski schreef:Ik ga mij volgende week een raptor 660 bestellen! Het is men eerste cross quad en nu is mijn vraag is deze een goede keuze ? of zijn er bij andere merken betere alternatieven ?
Nee is een splinternieuweAd schreef:Perfecte machineDavoski schreef:Ik ga mij volgende week een raptor 660 bestellen! Het is men eerste cross quad en nu is mijn vraag is deze een goede keuze ? of zijn er bij andere merken betere alternatieven ?
![]()
Geen 2dehandse soms??
Ah...mekaar fout begrepen, of je soms geen interesse hebt in een mooi tweedehands....anders pm je maarDavoski schreef:Nee is een splinternieuweAd schreef:Perfecte machineDavoski schreef:Ik ga mij volgende week een raptor 660 bestellen! Het is men eerste cross quad en nu is mijn vraag is deze een goede keuze ? of zijn er bij andere merken betere alternatieven ?
![]()
Geen 2dehandse soms??
Zeker tevreden, is trouwens men 2de al.Davoski schreef:Nee ,ben echt zot van die nieuwe kleuren ! Dat rode kader is zo lekker !!!![]()
ps,waarom doe je hem weg ? niet tevreden ?
kijk hier eens :Davoski schreef:Vandaag slecht nieuws gekregen![]()
Hij is niet meer beschikbaar in het rood zwart
![]()
Vanaf begin augustus kan hij terug geleverd worden maar dan is de mooiste tijd al weg
Wat zou ik doen wachten of een blauwe nemen ?

ikke ben er ook zot vanDavoski schreef:Nee ,ben echt zot van die nieuwe kleuren ! Dat rode kader is zo lekker !!!![]()
ps,waarom doe je hem weg ? niet tevreden ?
Kdenk dat die ondertussen hem niet meer verkooptAlfA schreef:kijk hier eens :Davoski schreef:Vandaag slecht nieuws gekregen![]()
Hij is niet meer beschikbaar in het rood zwart
![]()
Vanaf begin augustus kan hij terug geleverd worden maar dan is de mooiste tijd al weg
Wat zou ik doen wachten of een blauwe nemen ?
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=5590
hier staat 'n zwart rode te koop...