EML vraagje
-
- Easy Quadrider
EML vraagje
ik sta op punt een ELM met een KTM 560 motor te koopen . maar ik heb hier nog motors van KAWASAKI liggen . mijn vraag is nu gaat dat zonder iets aan te passen OF wat moet ik aanpassen
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
Re: EML vraagje
Het ligt eraan welk frame je hebt. Als het 2 takt naar 2 takt is dan past het misschien wel maar je zal wel nieuwe bloksteunen moeten hebben.danny kawa 500 schreef:ik sta op punt een ELM met een KTM 560 motor te koopen . maar ik heb hier nog motors van KAWASAKI liggen . mijn vraag is nu gaat dat zonder iets aan te passen OF wat moet ik aanpassen
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
de meeste gebruiken een cr blok omdat dat honda zo ie zo al een hele goed reputatie heeft op gebied van crossmotoren.Quadzillaboy schreef:Je kan een hondablok laten balanceren, krukas met zuiger, en dat zou het trillen verminderen. Maar waarom nemen de meeste dan een cr blok in plaats van een kawa als daar een balansas inzit?? Zijn er dan nog voor of nadelen?
en omdat er een verhaal de ronde doet dat kawasaki blokken heel snel vast lopen na een koude start
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
haha jaa waar ze dat doen zou ik ook wel willen weten want dat zou wel handig zijn als ik aan een nieuw project begin met een cr blokQuadzillaboy schreef:Maar is het effectief waar als je een crblok laat balanceren dat het trillen sterk vermindert?
En waar kan je het laten doen die echt er echt iets van kent?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik zou je één ding zeggen : geef niet te veel geld uit aan die EML chassis, velen willen van hun EML af, omdat EML gestopt is met het bouwen van chassis. Ken iemand die EML met KTM 525 gekocht heeft voor 5000 €.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
Ik heb zitten zoeken in mijn oude motorrijders en heb een adres gevonden voor het balanceren van een motor en alles wat erin zit.
Dynamequil 02/6486978
http://www.dynamequil.com/
Dynamequil 02/6486978
http://www.dynamequil.com/
EML zit in Antwerpen.Franky schreef:ff offtopic, maar waar kan je zo'n EML infeite kopen ze hebben geen website of nix, of ik vind er geen winkel van...
Afrit op de E17 voor burcht als je van Gent komt ( voor de kennedytunnel) Dacht Kruibeke
Dan industrie park inrijden.
Doet ook trikes (met kever motor) en zijspancrossers
Dacht dat ze een site hadden maar vind hem niet meteen
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadracer