wereldrecord
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
weet ik ook is gwn om het beter te laten voor komen.... !! feit is de politie moet zowieso gewaarschuwd worden.. en zelfs een rode kruis voor ongevallen.. je moet alle goed aanpakken hoor.. is niet zomaar even 270 quads bij elkaar brengenblasterke27 schreef:ja maar banshee--lover het zijn er wel degelijk veel meer dan 20 als je met 270 wilt agan zijn het er zeker 100
grtzzzzzzzzzzzzzzzz
Denk ook dat je zo iets moet doen aan een of andere expo.Lewis schreef:volgens mij ,moeten we zoeken naar een bioscoop complex,voetbal stadion,expo hallen of iets in die aard ,is makkelijk te berijken voor iedereen die echt wil ! is parking zat,en het verkeer verloopt daar ook vlot,en is meestal makkelijk wat randactivteiten te organiseren, en zijn meestal mooie lange wegen rond waar we dus de quads achter elkaar kunnen plaatsen en rijden ! geen vergoedingen voor de deelnemers,enkel ieder zijn naam ergens vermeld staan zodat iedereen mee de geschiedenis in kan gaan die geholpen heeft, mensen die er veel tijd insteken verdienen een beloning, dealers, betalen voor reclame, indien ze 5 quads mee brengen die geen eigenaar hebben krijgen ze korting ,indien 10 quads nog meer korting..... zal heel veel komen bij kijken, maar als we echt willen
Dacht die mannen met het wereld record jeeps dit aan de heizel ofwel aan de expo te Gent gedaan hebben.
Deze liggen centraal gelegen en is voor de meeste binnen het uur berijkbaar via autostrade.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Ma ge hebt daar da groot grasveld ooknog als ge aan komp gerede aan linkse kant is ook VET groot!Volgens mij zou et wel kunne + is nizover van Ned!Blasterke200 schreef:Die lange betonnen weg zal niet genoeg zijn voor 263 quads en aanhangers enzo. Dat is nog het grootste probleem denk ik, die aanhangers en vrachtwagens.MC_Orie schreef:Wow,wat een enthousiasme,maar van dat voedbalstadion enzo er zijn er HEEL veel zonder kenteken dus moet wel vande weg blijven dan?Ik zou eerst eens willen weten waar, ergens een grote weide?Wonck geen optie?Ligt veel weide rond,lange betonnen weg,niet?
-
- Toeschouwer
- Berichten: 13
- Lid geworden op: vr 22 apr, 2005 21:27
- Locatie: Wijnberg 74 3202 Rillaar
Hallo, recordbrekers. Dit lijkt me wel wat, misschien al beginnen met een bestand van personen die willen deelnemen en handelaars inlichten die op hun beurt de klanten die over een quad beschikken kunnen inlichten. Het is misschien wat vlug maar we zouden al eens kunnen oefenen op het festival van MAG. Zij kunnen hierbij een rol spelen voor professionele begeleiding tijdens de recordpoging.
Groeten Chelle quad
Groeten Chelle quad
De quad, mijn verslaving
Zeker wete,ma er zou eerst een locatie moete gezocht worden?Ik kan miss eens wat foto's trekken , en als iedereen dat nu eens doet van een locatie die wat geschikt is?Maar ik vind dat er eerst een locatie moet zijn voor dat iemand kan zegge of hij kan of niet, misschien ookal een datum vastleggen?Wie gaat er zen schouders onder zetten?
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Geeraerts Michel schreef:Hallo, recordbrekers. Dit lijkt me wel wat, misschien al beginnen met een bestand van personen die willen deelnemen en handelaars inlichten die op hun beurt de klanten die over een quad beschikken kunnen inlichten. Het is misschien wat vlug maar we zouden al eens kunnen oefenen op het festival van MAG. Zij kunnen hierbij een rol spelen voor professionele begeleiding tijdens de recordpoging.
Groeten Chelle quad
Ik denk dat we wel profesionele begeleiding kunnen gebruiken.
Als het doorgaat tenminste
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
www.mag.be
Is een motor vereniging die haar leden zeer goed steunt.
Blijkbaar willen ze de quads ook promoten en steunen.
Lijkt me zeer interessant
Is een motor vereniging die haar leden zeer goed steunt.
Blijkbaar willen ze de quads ook promoten en steunen.
Lijkt me zeer interessant
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Wat is M.A.G.?
De MOTORCYCLE ACTION GROUP Belgium (MAG) is een vereniging DOOR motorrijders en VOOR motorrijders en heeft tot doel op te komen voor de rechten van de motorrijders en het motorrijden te promoten.
In het motorwereldje bestaan er Clubs, verenigingen en belangengroepen. Hoewel alle soorten zich met alles kunnen bezighouden ligt het accent bij clubs en verenigingen vooral op het sociale karakter. Het organiseren van ritten, gezellig samenzijn, kortom het contact van persoon tot persoon.
Bij een belangen vereniging zoals M.A.G. is het sociale aspect een beetje naar de achtergrond verdwenen. M.A.G. heeft ingezien dat bepaalde onderwerpen te belangrijk zijn om zo maar eventjes te bespreken. De aanpak van problemen die individueel bijna niet op te lossen zijn moet op een professionele schaal gebeuren.
a) De problemen van de individuele rijder.
Iedereen die langer dan 2 of 3 jaar op een motor rondrijdt komt wel eens in specifieke problemen. Jammer genoeg is voor de meeste rijders hun uitlaatklep een babbeltje aan de toog met sympathisanten die er eigenlijk ook niets van kennen. We gaan ons beperken tot 2 veelvoorkomende voorbeelden waar de rijder, zonder degelijke hulp gewoonlijk het onderspit delft.
1) Probleem met een dealer
Dit kan een verkoop zijn, een herstelling waar u van denkt dat het een garantie is en de garage dat niet denkt, of een volgens u slecht uitgevoerde herstelling. Wel, in de meeste gevallen staat u er alleen voor. De meeste onder ons stappen niet zo snel naar een advocaat, en buiten het schrijven van een boze brief ( al dan niet gepubliceerd in andere bladen) is het verhaaltje over. Centen kwijt, dealer kwijt en nog steeds bestaat het probleem. Professionele raad kan hier misschien een oplossing brengen.
2) Probleem met een klein ongeval
Gewoonlijk is het bij de uitspraak van de rechtbank dat de cliënt tot de conclusie komt dat zelfs een ongeval in zijn recht hem /haar heel wat centen kost. De meeste rijders weten niet welke documenten, getuigenissen of experts voor hun van groot belang zijn. Zij hebben rechtsbijstand dus denkt men dat het allemaal wel in orde zal komen. Niets is minder waar. In vele gevallen speelt het imago van de motorrijder ( ruig, onverantwoord en snelle rijders) een flink pak in het nadeel. Het is vaan levensbelang om de correcte gegevens VOOR de uitspraak op de rechtbank te krijgen. Een niet motorrijdende advocaat zal even goed zijn best doen, maar kan onmogelijk het motorprobleem juist verkopen aan een niet-motorrijdende rechter. Een motorrijdende expert zal uw schade helemaal anders beoordelen dan een gewone expert. Denk alleen maar eens even aan "Special Paint"
b) De problemen van het motorrijden in het algemeen
1) Algemene politiek
Weinigen lezen het staatsblad (nu enkel op het internet). M.A.G. zal onze rechten dagelijks in het oog houden om aangekondigde veranderingen op tijd aan te klagen, of ze om te buigen naar iets positievere oplossingen. Denk alleen maar aan het regeringsvoorstel om de motoren zogezegd te steunen in verband met fiscale aftrekbaarheid. Mocht M.A.G. niet gereageerd hebben zaten wij nu met €0.40 per Km in plaats van 100% aftrekbaarheid.
2) Gewone overheden
Je zou er van versteld staan hoeveel verschillen er zijn in verband met de behandeling van motorrijders. Terwijl in de ene gemeente motorrijders op het trottoir mogen parkeren worden ze in een andere beboet omdat zij niet allemaal een parkeervignet hebben. In de ene plaats kan jij je motor vastleggen aan een beugel, op een andere plaats wordt je weggetakelt omdat jij je voertuig hebt vastgelegd aan een lantaarnpaal.
De MOTORCYCLE ACTION GROUP Belgium (MAG) is een vereniging DOOR motorrijders en VOOR motorrijders en heeft tot doel op te komen voor de rechten van de motorrijders en het motorrijden te promoten.
In het motorwereldje bestaan er Clubs, verenigingen en belangengroepen. Hoewel alle soorten zich met alles kunnen bezighouden ligt het accent bij clubs en verenigingen vooral op het sociale karakter. Het organiseren van ritten, gezellig samenzijn, kortom het contact van persoon tot persoon.
Bij een belangen vereniging zoals M.A.G. is het sociale aspect een beetje naar de achtergrond verdwenen. M.A.G. heeft ingezien dat bepaalde onderwerpen te belangrijk zijn om zo maar eventjes te bespreken. De aanpak van problemen die individueel bijna niet op te lossen zijn moet op een professionele schaal gebeuren.
a) De problemen van de individuele rijder.
Iedereen die langer dan 2 of 3 jaar op een motor rondrijdt komt wel eens in specifieke problemen. Jammer genoeg is voor de meeste rijders hun uitlaatklep een babbeltje aan de toog met sympathisanten die er eigenlijk ook niets van kennen. We gaan ons beperken tot 2 veelvoorkomende voorbeelden waar de rijder, zonder degelijke hulp gewoonlijk het onderspit delft.
1) Probleem met een dealer
Dit kan een verkoop zijn, een herstelling waar u van denkt dat het een garantie is en de garage dat niet denkt, of een volgens u slecht uitgevoerde herstelling. Wel, in de meeste gevallen staat u er alleen voor. De meeste onder ons stappen niet zo snel naar een advocaat, en buiten het schrijven van een boze brief ( al dan niet gepubliceerd in andere bladen) is het verhaaltje over. Centen kwijt, dealer kwijt en nog steeds bestaat het probleem. Professionele raad kan hier misschien een oplossing brengen.
2) Probleem met een klein ongeval
Gewoonlijk is het bij de uitspraak van de rechtbank dat de cliënt tot de conclusie komt dat zelfs een ongeval in zijn recht hem /haar heel wat centen kost. De meeste rijders weten niet welke documenten, getuigenissen of experts voor hun van groot belang zijn. Zij hebben rechtsbijstand dus denkt men dat het allemaal wel in orde zal komen. Niets is minder waar. In vele gevallen speelt het imago van de motorrijder ( ruig, onverantwoord en snelle rijders) een flink pak in het nadeel. Het is vaan levensbelang om de correcte gegevens VOOR de uitspraak op de rechtbank te krijgen. Een niet motorrijdende advocaat zal even goed zijn best doen, maar kan onmogelijk het motorprobleem juist verkopen aan een niet-motorrijdende rechter. Een motorrijdende expert zal uw schade helemaal anders beoordelen dan een gewone expert. Denk alleen maar eens even aan "Special Paint"
b) De problemen van het motorrijden in het algemeen
1) Algemene politiek
Weinigen lezen het staatsblad (nu enkel op het internet). M.A.G. zal onze rechten dagelijks in het oog houden om aangekondigde veranderingen op tijd aan te klagen, of ze om te buigen naar iets positievere oplossingen. Denk alleen maar aan het regeringsvoorstel om de motoren zogezegd te steunen in verband met fiscale aftrekbaarheid. Mocht M.A.G. niet gereageerd hebben zaten wij nu met €0.40 per Km in plaats van 100% aftrekbaarheid.
2) Gewone overheden
Je zou er van versteld staan hoeveel verschillen er zijn in verband met de behandeling van motorrijders. Terwijl in de ene gemeente motorrijders op het trottoir mogen parkeren worden ze in een andere beboet omdat zij niet allemaal een parkeervignet hebben. In de ene plaats kan jij je motor vastleggen aan een beugel, op een andere plaats wordt je weggetakelt omdat jij je voertuig hebt vastgelegd aan een lantaarnpaal.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 13
- Lid geworden op: vr 22 apr, 2005 21:27
- Locatie: Wijnberg 74 3202 Rillaar
Hallo, dank voor deze vakkundige uitleg over de MAG. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. MAG is inderdaad een vereniging die zich inzet voor de motorrijders en dus ook quadrijders, deze zuil is onlangs opgestart en de mensen van MAG hebben mij hieromtrend gevraagd om aan deze zuil te willen meewerken. Daarom heb ik in eerste instantie een artikel laten publiceren in het MAG-A-Zine en willen wij ons ook laten opmerken tijdens het Festival in Gent op 7 en 8 mei. Daarom wil ik ook alle quadrijders uitnodigen om aldaar gezellig wat te vertoeven op het terrein en dit steld mij in staat om een praatje te maken en jullie wensen en grieven te noteren zodat wij hiervan werkpunten kunnen opstellen.Zo is de MAG reeds aan het onderhandelen om meer vergunde oefenterreinen. Ik zou voorstellen, kom eens tot in Gent of ik zou dit ook kunnen plaatsen op het forum voor de mensen die niet tot in Gent geraken. Mijn verzoek naar jullie toe is, wordt lid van MAG en geniet mee van de realisatie die wij verwezelijken. Echter zonder jullie steun staan wij nergens. Zoals onze leuze luidt :MAG is er door en voor de motorrijders( quadrijders)
Groetjes Chelle quad
Groetjes Chelle quad
De quad, mijn verslaving