gas gas 300 wild 2 takt
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
vergeleke met een blaster 2005
is deze gasgas sneller in acceleren en top.
of is het ongeveer hetzelfde ???
en wat is de prijs van zo'n gasgas 300cc
zou graag een quad hebbe die toch even snel of sneller gaat als een blaster en die bijna een standaard z400 kan bijhoude
2vriende van mij hebbe er namelijk allebei een blaster en z400
en zou toch mee wille kunne wa een z400 kost wat veel eh
is deze gasgas sneller in acceleren en top.
of is het ongeveer hetzelfde ???
en wat is de prijs van zo'n gasgas 300cc
zou graag een quad hebbe die toch even snel of sneller gaat als een blaster en die bijna een standaard z400 kan bijhoude
2vriende van mij hebbe er namelijk allebei een blaster en z400
en zou toch mee wille kunne wa een z400 kost wat veel eh
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
maar wat kost zo'n gasgas en zijn ze wel betrouwbaar ???bansheefreak schreef:met een gasgas 300 houd je een z400 goed bij. een standaart gasgas is even snel als een standaart banshee.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
gasgas kost in verhouding niet zo veel en zijn denk ik goed betrouwbaar. Bedenk wel dat je dan een echte wedstrijd machiene hebt, verbreedt, schokbrekers, etc.Blaster-boy schreef:maar wat kost zo'n gasgas en zijn ze wel betrouwbaar ???bansheefreak schreef:met een gasgas 300 houd je een z400 goed bij. een standaart gasgas is even snel als een standaart banshee.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Gasgas 300 is zeker een goeie blok, ik rijd nog altijd met een standaard blok en ik denk dat ik er toch velen kan bijhouden. Stukken komen langs Wil van der Laan, die ze op zijn beurt dan ontvangt van Pere, een toffe spanjaard.
Zo mochte we een keer naar de GasGas fabriek in Spanje, maar et is er nog niet van gekomen...
Zo mochte we een keer naar de GasGas fabriek in Spanje, maar et is er nog niet van gekomen...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Quadracer
ma is da makkelijk handelbaar ????
vergeleke met enne blaster welke is het makkelijkst te besture???
vriend met blaster zegt ik nie zal kunne houde
vergeleke met enne blaster welke is het makkelijkst te besture???
vriend met blaster zegt ik nie zal kunne houde
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
www.gasgasmotoren.nl helpt je aan alles, zit in St. Oedenrode
-
- Quadracer
vind email adres nieVyrena schreef:www.gasgasmotoren.nl helpt je aan alles, zit in St. Oedenrode