Na een dagje rijden (mijn eerste dag trouwens), is mijn achterste remklauw losgeraakt. Heeft er iemand enig idee hoe je zoiets terug bevestigd (zonder hem binnen te doen)?
neenee ik versta je prima kijk 1 van de 2 of de schijf of de klauw moet een beetje kunne bewegen da is bedoeld met zwevende schijf of klauw anders vliegt het aan stukken als je hard remt. versta je voel eens of je schijf muurvast staat en of ze een beetje volgens de riching van de as kan bewegen als je da weet dan kan je weten hoe je je klauw kan / MOET vastmaken.
is het beetje duidelijk zonee moet ge het zeggen he!
neenee dat bedoel ik niet als die remblokjes dichtgaan dus als je op je rem drukt moet of de volledige klauw of de schijf een beetje kunne bewegen anders wringt ze en vliegt ze kapot.
Vincenzo schreef:neenee dat bedoel ik niet als die remblokjes dichtgaan dus als je op je rem drukt moet of de volledige klauw of de schijf een beetje kunne bewegen anders wringt ze en vliegt ze kapot.
Ja, ik besefte net te laat wat je bedoelde => lees mijn vorige post.
Als ik de klauw er terug opzet (maar dus niet vastmaak) en rem, kan de klauw nog bewegen ja...
als ik mij rem in dus dat persies of ike gaas los en ik heb die open gedaan en wa zitten aan prullen en ze zijde tegen mij staat lijn int midden als ge die kunt zien zijn ze niet op klopt da ??
Zijn de meeste remmen in het algemeen niet hetzelfde om te bevestigen? Ik zie 2 gaatjes om schroeven door te steken, maar ik kan mij niet herinneren dat ik zo ruw was en ze brak...