Remklauw losgeraakt...

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

jaja ik ken de lt 230 cameraad heeft nog zo ene oer sterke quad is da alleen klein beetje te weinig vermogen ik begrijp nie goed wa je wil bedoele

en wat alfredo betreft: heeft iemand een articel waar in uitgelegd staat van wie zwevende schijven,... daar is da beter in uitgelegd
patje
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door patje »

ik vind dat die toch goed optrekt hoor en die rijd 130 ale ik heb zelf nog nie getest
ik wil wat slimmer worden over quad :)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Robby schreef:hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
oef ik dacht dat het aan mij lag :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Robby schreef:hey patje, je fotos zijn mij nogal onduidelijk, maar vanwaar ben je,misschien wilt iemand van het forum wel ff komen zien. waar je ook moet op letten is dat je schijf niet krom is, meestal als de klauw gaat vliegen krijgt alles een enorme wrong, ik hebbet ook is voorgehad. Is nogal moeilijk om uit te leggen dussja...
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt, vermits patje geen foto's heeft gepost... :wink:

Ik woon in Schilde (Antwerpen), maar vandaag ben ik ook een remblokje verloren dus misschien is het beter dat ik gewoon een nieuwe remklauw koop... :roll: (of ik moest hem terugvinden, ergens in de tuin)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

remklauw kost bommen geld hoor, haal em er ff af en laat hem gewoon in orde zetten bij iemand die er wat van kent, die zal ook zien of de schijf recht is. Tis niet echt moeilijk werk, maar je moet het is gezien hebben voor je dat zelf kunt snap je.
greetz
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Robby schreef:remklauw kost bommen geld hoor, haal em er ff af en laat hem gewoon in orde zetten bij iemand die er wat van kent, die zal ook zien of de schijf recht is. Tis niet echt moeilijk werk, maar je moet het is gezien hebben voor je dat zelf kunt snap je.
greetz
Stel je voor dat ik ongeveer weet waar en hoe hij er terug opmoet, wat voor schroeven moet ik dan gebruiken? Ze moeten kunnen verschuiven, omdat je ze aan één van de remblokjes vasthecht...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

degene die bij mij door men remblokken gaan zijn gewone vijzen, imbuskopkes, waar maar een deel schroefdraad van is snap je, op die draad zou die remblok vast kunnen zitten anders.
greetz
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Robby schreef:degene die bij mij door men remblokken gaan zijn gewone vijzen, imbuskopkes, waar maar een deel schroefdraad van is snap je, op die draad zou die remblok vast kunnen zitten anders.
greetz
Dan ga ik vandaag in de Hubo wel eens zien, of ze die daar niet hebben...
Plaats reactie