raptor of trx 450
raptor of trx 450
heb nu een raptor 660 en zou deze weg willen doen voor een honda trx 450 het is zowel voor op de openbare weg en bossen als op een parcour
hebben jullie een mening???
[/b]
hebben jullie een mening???
[/b]
De Honda TRX is perfect voor op parcours, licht, sterk, kei degelijke motor (hoe kan het ook anders van Honda ) en standaard ook beter veren dan de Raptor.
De kickstarter is wel niet zoveel luxe als elektrische maar zeker zo handig
Voor in de bossen en op de openbare weg vind ik persoonlijk dat de Raptor beter geschikt is. Topsnelheid ligt wat hoger en heeft wat meer vermogen onderin op lager toerental dan de Honda.
De Honda ziet ook wel vet uit vind ik persoonlijk, de zwarte dan toch
btw, van welk bouwjaar is je Raptor?
Groetjes, Tuum.
De kickstarter is wel niet zoveel luxe als elektrische maar zeker zo handig
Voor in de bossen en op de openbare weg vind ik persoonlijk dat de Raptor beter geschikt is. Topsnelheid ligt wat hoger en heeft wat meer vermogen onderin op lager toerental dan de Honda.
De Honda ziet ook wel vet uit vind ik persoonlijk, de zwarte dan toch
btw, van welk bouwjaar is je Raptor?
Groetjes, Tuum.
Ik heb op een aantal amerikaanse forums gelezen dat de TRX wat krukas probleempjes heeft Is denk ik geen slecht plan om eerst op die forums wat rond te vragen voordat je besluit om een TRX te kopen.tuumke schreef:kei degelijke motor (hoe kan het ook anders van Honda
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
er rijdt er bij ons een mee met een trx450SlOoT schreef:Ik heb op een aantal amerikaanse forums gelezen dat de TRX wat krukas probleempjes heeft Is denk ik geen slecht plan om eerst op die forums wat rond te vragen voordat je besluit om een TRX te kopen.tuumke schreef:kei degelijke motor (hoe kan het ook anders van Honda
slechte krukassen ?? bullshit, honda trx450 is perfekte quad, iets minder torkie dan yfz maar zeer goed apparaat!
als je een slechte krukas wil ? dan moet je beslist voor cannondale kiezen
voor dat laatste kan ik je geen ongelijk gevenkeesie schreef:er rijdt er bij ons een mee met een trx450SlOoT schreef:Ik heb op een aantal amerikaanse forums gelezen dat de TRX wat krukas probleempjes heeft Is denk ik geen slecht plan om eerst op die forums wat rond te vragen voordat je besluit om een TRX te kopen.tuumke schreef:kei degelijke motor (hoe kan het ook anders van Honda
slechte krukassen ?? bullshit, honda trx450 is perfekte quad, iets minder torkie dan yfz maar zeer goed apparaat!
als je een slechte krukas wil ? dan moet je beslist voor cannondale kiezen
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer