cam mod - uitlaat en sproeiers Yamaha 450
Ik weet niet waar jij afentoe werkt maar mijn quad raak je dus nooooit aan!!zeker van? tis toch inlaat laten opengaan terwijl de uitlaat ook nog openstaat zodat de uitgaande gassen nog meer vers binnenzuigen, want als effect krijgde daarvan dat er naverbranding is in je euitlaat omdat er vers gas mee in de bocht geraakt en ontbrand. Of niet???
Hoezo dat nuronnieb schreef:Ik weet niet waar jij afentoe werkt maar mijn quad raak je dus nooooit aan!!zeker van? tis toch inlaat laten opengaan terwijl de uitlaat ook nog openstaat zodat de uitgaande gassen nog meer vers binnenzuigen, want als effect krijgde daarvan dat er naverbranding is in je euitlaat omdat er vers gas mee in de bocht geraakt en ontbrand. Of niet???
Wat is de reden dat de start problemen pas later komen? En okay hanzie je hebt me gewaarschuwd over het geluid, en de enduro versie was me te duur 
 ....
Mij hebben ze verteld dat het niet zoveel uitmaakt voor het blok. Ik geloof ook niet in alle doemverhalen die erover gaan.... Hij zal ooit wel stuk gaan ja.....
Ik heb wel het idee dat iedere serieuze 450 rijder deze mod heeft gedaan... het verschil in vermogen na de mod is zo groot, je gaat geen 450 kopen om tevreden te zijn met minder dan kan. En daarbij, wat kost het nou... in verhouding helemaal niks.... (op de uitlaat na) maar ja, een goeie die kost al snel 300-400 piek.. daar kijkt hier niemand van op, dus waar hebben we het over.
Maessen zou nog kijken of VH voor het geluid een oplossing had.. Het eindstuk zit erop gepopt. deze zou bijvoorbeeld vervangen kunnen worden door een eindstukje wat, wat meer dempt. Wie weet heeft VH een oplossing..
Als ie naar de kloten draait laat ik wel wat horen

Wat is het verschol met die YZ nokkenassen? nog sneller hahaha?

Mij hebben ze verteld dat het niet zoveel uitmaakt voor het blok. Ik geloof ook niet in alle doemverhalen die erover gaan.... Hij zal ooit wel stuk gaan ja.....
Ik heb wel het idee dat iedere serieuze 450 rijder deze mod heeft gedaan... het verschil in vermogen na de mod is zo groot, je gaat geen 450 kopen om tevreden te zijn met minder dan kan. En daarbij, wat kost het nou... in verhouding helemaal niks.... (op de uitlaat na) maar ja, een goeie die kost al snel 300-400 piek.. daar kijkt hier niemand van op, dus waar hebben we het over.
Maessen zou nog kijken of VH voor het geluid een oplossing had.. Het eindstuk zit erop gepopt. deze zou bijvoorbeeld vervangen kunnen worden door een eindstukje wat, wat meer dempt. Wie weet heeft VH een oplossing..
Als ie naar de kloten draait laat ik wel wat horen
Wat is het verschol met die YZ nokkenassen? nog sneller hahaha?
<---------------------------------------------------->