yu, stillaan mag ik trg beginne rijden en intussen veel bureau werk gdn voor mijn mods te kopen.. nu zat ik te denken aan kleine engine rebuild.. wie stelt wat voor ik had gedacht aan andere cilinder koppen met wiseco piston kit !!
iemand een voorstel.. laat maar komen
grtzzzzzzzzzzz
PS: dit wordt een rustig topic... de 1ste die begint dom te doen vraag ik voor relpy te verwijdern... ok mss dat het dan werkt als je het zo vraagt
Ik zou denk ik een betere carbu nemen i.p.v een andere cilinderkop + zuiger.
Een ander uitlaatsysteem is ook een voorbeeld maar ik weet niet welke mods je allemaal hebt dus kan ik niet echt veel voorstellen
Dumbass schreef:Ik zou denk ik een betere carbu nemen i.p.v een andere cilinderkop + zuiger.
Een ander uitlaatsysteem is ook een voorbeeld maar ik weet niet welke mods je allemaal hebt dus kan ik niet echt veel voorstellen
je moet ook wete als je zin hebt hem een tijdje te laten meegaan en niet altijd moet opendoen voor na te kijken of alles inorde is dat zo'n cilinder dan ook weer al niet de beste oplossing is hé,dan is de standaard cilinder laten bewerken veel beter.kweet niet hoe het zit voor een banshee maar zou je dan ook niet aan een andere krukas steken?of zouden ze dit uithouden
Ik vraag me af waarom je hier nu al aan begint. Ik weet dat dit een onpasselijke plek is voor dit commentaar, maar hoevaak heb je er nu mee gereden? 1x in neeroeteren zo te horen en het ging meteen al mis. Hou je Shee eerst open en haal er standaard uit wat erin zit, begin daarna met tunen.
Vyrena schreef:Ik vraag me af waarom je hier nu al aan begint. Ik weet dat dit een onpasselijke plek is voor dit commentaar, maar hoevaak heb je er nu mee gereden? 1x in neeroeteren zo te horen en het ging meteen al mis. Hou je Shee eerst open en haal er standaard uit wat erin zit, begin daarna met tunen.
daarom staat er VRAAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij gaat pas in de winter open voor motor opkuis
grtzz
khad nog zo gevraagt om ongepaste reply achterwege te laten !!
en het ging mis in neeroeteren niet op de rechte baan.. gwn een hoop verkeerd ingeschat kan iedereen over komen!!!
ik moet vyrena gelijk geven, ik zou toch eerst de quad leren kennen. Heb ook eerst 6maand gereden met uitlaatje (niet dat het veel uitmaakte) het is pas nu dat ik een motormod gedaan heb. En ben al een jaar verder.
Sg6 schreef:ik moet vyrena gelijk geven, ik zou toch eerst de quad leren kennen. Heb ook eerst 6maand gereden met uitlaatje (niet dat het veel uitmaakte) het is pas nu dat ik een motormod gedaan heb. En ben al een jaar verder.
ze heeft gelijk.... maar ik zeg dat ik de quad pas in de winter open smijt
en op voorhand inlichtingen nemen kan geen kwaad !!!!
Dit klinkt als iemand die 1 keer op een kart gereden heeft direct in een F1 wagen zetten.
Vind het een beetje raar om meteen zo te willen tunen, denk dat je er kapot mee blijft.
Een getunede Banshee is een standaardBanshee maal 2. Vergeet dat niet he.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
en ik denk dat een hoop roepen niks met info te maken heeft maar met interesant doen. Die honda 250 was ook maar een praatje en zelfs je rug lijkt mee te vallen en die sprong was ook niet wat jij er van deed voorstellen ik vind je maar een ***ventje
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"