atvsport maakt de vergelijking:trx400-z400-kfx400-raptor350
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
met lege tank allebei 372lbs maar met volle tank de kawa 417lbs en de suzuki 419lbs en 2.2lbs is 1kgblasterke27 schreef:ze schreven ook ergens dat het kwam omdat de kawaski lichter is
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
ja je kan dat mss wel gezanek noemen maar daar gaat deze topic eigenlijk niet over gaat er gewoon om dat atvsport de vergelijking maakt het gaat echt niet mij beinvloeden want het wordt toch de honda
etc in het boekje stond ook de status van een dragrace 3/4 van de race zag je dat honda gelijk liep met suzuki maar moest later wel afhaken en idd wat teunie zegt de kawasaki ging een stuk sneller in de drag
etc in het boekje stond ook de status van een dragrace 3/4 van de race zag je dat honda gelijk liep met suzuki maar moest later wel afhaken en idd wat teunie zegt de kawasaki ging een stuk sneller in de drag
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
we discovered that the Kawasaki had five more hours of break-in time on it.Teunie schreef:Aangezien 2 dezelfde quads af kunnen wijken kan daar het verschil zitten.Hanzie schreef:motor is ook hetzelfde.Blaster-boy schreef:zijn idd bijna identiek maar elke motor is anders ook al zij het haast tweelinge
Tussen 2 identiek dezelfde kan best een paar pk zitten.
Mijne is altijd al sneller geweest dan de Z van Hanzie.
Waar dat aan ligt?
Inrijden?
Lichtjes andere afstelling?
De motor zelf?
Het is niet te zeggen maar alle factoren spelen mee.
Is dus al ingereden.
For overall handling manners the Suzuki and Kawasaki, again, get the nod and the updated front shocks play a huge part. They’re plush yet responsive and predictable. These quads are much faster through the whoops than the Honda or Yamaha.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Laat die jonge toch kopen wat hij zelf wil, als hij die mooi vind waarom dan kawa of suzuki kopenR rider schreef:waarom deze topic dan nog ? ik snap niet waarom je toch perse die honda moet terwijl het zwart op wit staat dat de kawa/suzuki beter zijn zowel qua handling als power.... maarja smaken verschillen
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
drome mag maar hard op nieblasterke27 schreef:ja idd je zult wel zien hoe ik jullie met men honda voorbij scheur
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
- Berichten: 479
- Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55