in de zomer doe ik dit

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Leuk filmpje, vooral de muziek van Live is erg goed! Live rules!
wessen
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door wessen »

blasterke27 schreef:moet je er eigenlijk maar kracht voor hebben als quadrijden :?:
dat ligt eraan hoe zeer je wil vooruit komen..
als je bij de eersten wil eindigen dan weet je natuurlijk wat je gedaan hebt na anderhalf uur koers...

je moet maar eens gaan kijken bij de filpjes van de site hieronder bij BJSBA... natuurlijk als je de kans krijgt om een koers te gaan bekijken of van er zelf eentje mee te varen dan weet je wat jet racen is,DIE SFEER ALLEEN AL!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIVE HARD AND DIE BROKE
cooper_361
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door cooper_361 »

wessen schreef:
blasterke27 schreef:moet je er eigenlijk maar kracht voor hebben als quadrijden :?:
dat ligt eraan hoe zeer je wil vooruit komen..
als je bij de eersten wil eindigen dan weet je natuurlijk wat je gedaan hebt na anderhalf uur koers...

je moet maar eens gaan kijken bij de filpjes van de site hieronder bij BJSBA... natuurlijk als je de kans krijgt om een koers te gaan bekijken of van er zelf eentje mee te varen dan weet je wat jet racen is,DIE SFEER ALLEEN AL!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik doe het ook regelmatig tijdens de zomer maar ik mag er zelf geen kopen omdat mijn pa zegd dat die dingen alle vijf voeten in panne staan
ik heb wel een zodiac van honda moet maar eens kijken op m'n site www.quadfreak.tk voor een fototje ik vaar toch het liefst met een staander daarmee kan je es in de golven duiken,racen doe ik niet alleen voor de fun op de schelde en waterskien achter onze boot das gewoon zalig
yfz 450 2004 ktm style

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

Mika schreef:Welke dan ?

Snelste (kwa acc.) productie auto doet het in 3,4 dacht ik (F40)
de rallycross xsara van Kenneth Hansen doet et in 2,45ec. en in 1e versnelling
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
BoraBora

Bericht door BoraBora »

ga je soms ook naar de plas van roksem?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

die filmpjes hebben hier toch al eens gestaan toch knap
Plaats reactie