VLS

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Ik denk zelfs dat het een A1 poster is 8) En als hij geen namen wil noemen en hij neemt foto's dan zien we vanzelf wel van wie die vls is :lol:
4fiddy

Bericht door 4fiddy »

VLS rules big time !

ik heb zelf een yfz450 (met vanalles erop en eraan) maar een VLS is wel iets speciaals, zelfs het sub-frame ligt in silentblocks :D
zo een yfz subframe is gewoon koud op elkaar. :x

motoren zijn motoren en mits niet goed onderhouden krijgen ze allemaal wel eens een keer problemen, of het suz, kawa, yamaha, vertemati, gasgas, enz. enz. enz. is, maakt niet uit.

maar kijk eens naar de draagarm construktie van een VLS, en wat ik al boven schreef het subframe in slientblocks.....super :D

als die yfz van mij er uit gaat weet ik het wel wat het dan wordt..........VLS. (yamaha 426)
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

QuadGirl schreef:kan iemand dit is effe vertalen? Haha, ni te doen, is privé. Ni te doen. Niet eens eentje willen? Hebder al ns op gereden? En wa bedoelde met dieje zin: (1)En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast.
Da Yamaha ni kapot gaat ofwa?
Dacht da ge da al dikwijls gezien had,z one ne VLS met slecht frame? ...

Zo ken ik ook yamaha's die er echt erbarmelijk uitzien, (2)zijn ze daarom slecht? Ik denk et ni eh. Kan er ook foto's op zetten, ma toevallig is hij net weg...
En we zeggen niet da we met "ne goude trein" rijden maar ok helemaaaaaaaaaaaaaal ni met ne slechte kader ofzo ok ni.
(3)Pak uw yamaha'ke, kruipt er mee in uw beddeke, pakt et ns goe vast en laat dieje achterlijke commentaar hier weg.
Iedereen heeft ander mening, en mag da hier zeggen, ma gelijk gij vind ik er echt over.
(1): VLS is niet voor iedereen, het is vrij duur, dus ZO ERG VEEL rijden er ook niet rond, ik denk dat Blast dit bedoelt!
(2): Dat zegt ie toch niet? ik zie hier nergens staan dat Blast letterlijk zegt dat DE VLS QUAD slecht is... Hij zei er IETS minder goed over, niet dat de hele quad slecht is, of de rijders!
(3): Voor je over iemand anders zn commentaar begint, zou ik eerst bij je eigen beginnen! Jij laat nu precies blijken dat Yamaha bucht is...

Iedereen heeft z'n eigen mening over een VLS, het is nog altijd de piloot die het moet doen, met of zonder 15000+€ onder z'n gat!
Sta hier toch niet elkaars quads uit te schelden, hou het gewoon op dit: Ik rij liever met dit, en een ander rijdt liever met iets anders!

Fanboys kunnen we hier wel missen, want daar komt alleenmaar ruzie van!
eigenschap van fanboys: DAT IS HET BESTE, EN NIETS ANDERS IS BETER!!!!!

Niet aanvallend bedoelt, echt op niemand! Hou het gewoon een tof forum!

Greetz, Sam
4fiddy

Bericht door 4fiddy »

In mijn geval, als je een yfz450 koopt en er serieus mee wil gaan rijden, ben je nog veel geld kwijt aan, a-armen, schokdempers rondom, een goede bredere achteras, frame verstevigingen, ander stuur, blabla enz. enz tel dat eens op bij de nieuwprijs van een yfz450, en je zit al aardig in de buurt van een VLS.

de meesten die VLS rijden, zijn harcore wedstrijd rijders (endurance, mx enz) mijn mening is dat je dan een zeer goede keuze maakt voor VLS. :D
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Skicks schreef:
QuadGirl schreef:kan iemand dit is effe vertalen? Haha, ni te doen, is privé. Ni te doen. Niet eens eentje willen? Hebder al ns op gereden? En wa bedoelde met dieje zin: (1)En als je denkt dat je dat dagelijks binnenkrijgt voor reparatie eentje met yamaha blok dan zit je er ook naast.
Da Yamaha ni kapot gaat ofwa?
Dacht da ge da al dikwijls gezien had,z one ne VLS met slecht frame? ...

Zo ken ik ook yamaha's die er echt erbarmelijk uitzien, (2)zijn ze daarom slecht? Ik denk et ni eh. Kan er ook foto's op zetten, ma toevallig is hij net weg...
En we zeggen niet da we met "ne goude trein" rijden maar ok helemaaaaaaaaaaaaaal ni met ne slechte kader ofzo ok ni.
(3)Pak uw yamaha'ke, kruipt er mee in uw beddeke, pakt et ns goe vast en laat dieje achterlijke commentaar hier weg.
Iedereen heeft ander mening, en mag da hier zeggen, ma gelijk gij vind ik er echt over.
(1): VLS is niet voor iedereen, het is vrij duur, dus ZO ERG VEEL rijden er ook niet rond, ik denk dat Blast dit bedoelt!
(2): Dat zegt ie toch niet? ik zie hier nergens staan dat Blast letterlijk zegt dat DE VLS QUAD slecht is... Hij zei er IETS minder goed over, niet dat de hele quad slecht is, of de rijders!
(3): Voor je over iemand anders zn commentaar begint, zou ik eerst bij je eigen beginnen! Jij laat nu precies blijken dat Yamaha bucht is...

Iedereen heeft z'n eigen mening over een VLS, het is nog altijd de piloot die het moet doen, met of zonder 15000+€ onder z'n gat!
Sta hier toch niet elkaars quads uit te schelden, hou het gewoon op dit: Ik rij liever met dit, en een ander rijdt liever met iets anders!

Fanboys kunnen we hier wel missen, want daar komt alleenmaar ruzie van!
eigenschap van fanboys: DAT IS HET BESTE, EN NIETS ANDERS IS BETER!!!!!

Niet aanvallend bedoelt, echt op niemand! Hou het gewoon een tof forum!

Greetz, Sam
hebt helemaal gelijk, maar hij deed enorm laagdunkend over de VLS en dat moet ook niet, en heb toch niet gezegd dat yamaha minder is, helemaal ni, da heb ik zelfs nog erges geschreven, want vind yamaha ook heel ferm enzo. Maar als ik ne quad minder vind, zit ik da hier toch ook niet zo te schrijven eh. Ik heb al veel quads mogen uitprobere en kan dus vergelijken, maar ik ga hier niet roepen da die quad of die quad minder is en rotte kaders heeft en da na drie jaar uiteenvalt enzo, terwijl ik echt al op veel mindere quads gerede heb.
Eerst ns probere en tis nog altij de piloot zelf die et doet.
Daar heb ge helemaal gelijk in.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

kdenk niet dat je het snapt quadgirl... In dit topic vragen ze wat je van een vls vindt, heb niet gezegd dat ik het slechte quads vind, heb gezegd dat de kaders beter konden. heb er al gehad waar niets op aan te merken is, maar heb al enkele maandagmorgendmodellen gehad ook hoor...
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:kdenk niet dat je het snapt quadgirl... In dit topic vragen ze wat je van een vls vindt, heb niet gezegd dat ik het slechte quads vind, heb gezegd dat de kaders beter konden. heb er al gehad waar niets op aan te merken is, maar heb al enkele maandagmorgendmodellen gehad ook hoor...

een VLS wordt niet in 1 dag gemaakt hoor ... de fout van de maandag morgen hebben ze de dinsdag gezien :wink:

grtzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

zo kunnen we blijven doorgaan, ik zeg juist men bemerking en das alles. Jullie zijn blij met je vls awel proficiat, hopelijk hebder veel geluk mee, maar he al andere dinges gezien voila.
greetz
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

ik vindt toch dat een vls nie echt hard vooruit gaat dan ik gedacht had
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Banshee-Boy schreef:ik vindt toch dat een vls nie echt hard vooruit gaat dan ik gedacht had

whahaha :lol: wa heeft da nu met ne vls te maken??? ik denk eh :wink: da da meer te maken heeft met 1) het blok da er in zit (en dus niet VLS noemt) en 2) de persoon die er op zit

Enneuh, was jij dat met de banshee? jij standaard banshee heb ik gehoord (350cc), ik standaard gasgasblok (300cc) en vond dan toch dat ik hard genoeg ing om je bij te halen en voorbij te steken, niet?

zeg me maar als ik fout ben...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

het verschil is dat hij een volledige standaard quad had :P buiten een as en veren. en opt laatste kwam je hem toch niet echt meer bij vond ik :P
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Banshee-Boy schreef:ja wta heb iij ande ruitlaat arme etc en ik niks jawel ander as en kaal bande
ja kijk, da zen VLS-armen, dat heb je dan niet met banshee, uitlaat: zat bij de vls. kaal banden? Mijn banden ware de slechtste die we hier hadde en we hebbe er meer dan 15 paar.
Maar om dan te zegge da de vls ni "hard" gaan is wel effe fout. Zo kunnen we ok beginne bij jou eh: jij rijdt veeeeeel meer op da parkoer als wij (voor mij was het de tweede keer in vier jaar tijd, toen ik nog balster reed) en voor de andere was het gelede, euhm, misschien 10j trug, toen ze zijspan reden.
Dus jij zou et parkoer nog enorm snel moete rondkome met een blinddoek om bij wijze van spreken, dus ja, ...
#32 • W-Tec Honda 450cc
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

vls (dus zonder blok en zonder piloot :lol:) kost meer, maar je hebt er wel mooi onderdelen ineens aan.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

doe je ook mee met de vbm daar 5 juni of kom je met de quaddag :?:
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

hij wou nog vragen om eens een rondje te rijden met jouw vls maar durfde nie goed. mss iets voor een volgende keer?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Plaats reactie