Banshee-Boy schreef:doe je ook mee met de vbm daar 5 juni of kom je met de quaddag
ik rij ni dan, 29 mei wordt et enige nog van wedstrijd en dan is het leren geblazen. Eind juni begin et trug.
Quaddag is 23 en 24e eh, 24e kom ik zowiezo al ni, mijn petekindje wordt gedoopt, misschien de 23e, mar is nog niet zeker en tis natuurlijk eerst afwachten in welke staat de quad is na de enduro van bastogne de week ervoor
heeeeel misschien kan et zijn da we volgende week trug kome, zien wa Wil ga doen en of em wilt da ik gan rijde, want normaal was et ni de bedoeling om vandaag te gan traine want was gistre al in holland gan traine en mijn vingers dede echt pijn al voor dak begon.
En as Wil ga traine, dan meot ik nog zien hoe et zit met school want die week beginne de exames.
Je kan al veel zien met 5ronde ofzo den tijd op te meten eh
En ik zou zegge: ik rij eens met zijn quad, ma et zou veel te hard wenne zijn zonder vls veringen, dus da ga ik ni doen
QuadGirl schreef:zijde gij zn broer ofzo? omda ge altij zo vraagt wie was die blonde dan mn filter trug kwam brengen? en die andere die erbij was?
Ik zijn broer? nee doe me da nie aan
Ik denk dat frank (yamaha4life) uw filter heeft terug gebracht en dat banshee boy daar bij was, ik was toen nog nie daar. Ik was die andere die bij hun liep (ook blond)
QuadGirl schreef:zijde gij zn broer ofzo? omda ge altij zo vraagt wie was die blonde dan mn filter trug kwam brengen? en die andere die erbij was?
Ik zijn broer? nee doe me da nie aan
Ik denk dat frank (yamaha4life) uw filter heeft terug gebracht en dat banshee boy daar bij was, ik was toen nog nie daar. Ik was die andere die bij hun liep (ook blond) zonder quad want thuis regende het vele harder dan in neeroeteren dus had ik geen zin om over de weg naar daar te rijden