dat gaat wel enige MB webruimte kosten. Ik moet het sowieso nog monteren voor op dvd, zal dan es zien hoe groot het wordt.Ad schreef:KAn je deze nergens posten?? KAn ik deze downloadenRocky schreef:Ik heb er minstens een 30 minuten film van. Het betreft de Trial van juli 2004.tim slijkpaling schreef:rocky heb je ook gewone opnamen van die quadtrial of heb je enkel de bloopers,
Als je interesse hebt kan ik er altijd een dvd van maken....
Bloopers quadtrial Ieper
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Perfect thxRocky schreef:dat gaat wel enige MB webruimte kosten. Ik moet het sowieso nog monteren voor op dvd, zal dan es zien hoe groot het wordt.Ad schreef:KAn je deze nergens posten?? KAn ik deze downloadenRocky schreef: Ik heb er minstens een 30 minuten film van. Het betreft de Trial van juli 2004.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
als het te groot is voor jou, laat even iets weten, wil voor 1x dat wel even hosten...Rocky schreef:dat gaat wel enige MB webruimte kosten. Ik moet het sowieso nog monteren voor op dvd, zal dan es zien hoe groot het wordt.Ad schreef:KAn je deze nergens posten?? KAn ik deze downloadenRocky schreef: Ik heb er minstens een 30 minuten film van. Het betreft de Trial van juli 2004.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer: