nu weet ik het niet meer zelle iemand nog gedachten ?
nu weet ik het niet meer zelle iemand nog gedachten ?
zoals ik vorige keer al zei als ik met mijnen yamaha blaster ging rijden pruttelde hij nogal hij ging zo snel niet meer en trok zo rap niet meer op als vroeger
nu heb ik mijn carburator uitgekuisd een nieuwe bougie gestoken mijn lucht filter gecontroleerd die was wel nat ik heb hem laten drogen heb mijn benzine tank uitgekuisd en nu doet hiju het nog
voor die mizerie begon ben ik wel gaan crossen en in veel diepe plassen dereden maar ik heb alles al geprobeerd voor het weer goe te krijgen maar het helpt dus niet
wat kan ik nog meer doen ?
iemand een idee ???
nu heb ik mijn carburator uitgekuisd een nieuwe bougie gestoken mijn lucht filter gecontroleerd die was wel nat ik heb hem laten drogen heb mijn benzine tank uitgekuisd en nu doet hiju het nog
voor die mizerie begon ben ik wel gaan crossen en in veel diepe plassen dereden maar ik heb alles al geprobeerd voor het weer goe te krijgen maar het helpt dus niet
wat kan ik nog meer doen ?
iemand een idee ???
Ik raad je toch aan eens een hersteller op te zoeken die je verder kan helpen...
je hebt geen idee wat de meest essentiele dingen zijn die nodig zijn om zelf een quad af te kunnen stellen.
Volgens mij is die uitlaat er gewoon opgesteld, waarna de quad niet opnieuw is afgesteld, daardoor gaat de quad slecht bollen, en ga je de motor op terijn in de vernieling rijden.
je hebt geen idee wat de meest essentiele dingen zijn die nodig zijn om zelf een quad af te kunnen stellen.
Volgens mij is die uitlaat er gewoon opgesteld, waarna de quad niet opnieuw is afgesteld, daardoor gaat de quad slecht bollen, en ga je de motor op terijn in de vernieling rijden.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
vijs het plastieke kapje is los links van je blok en zie of dat daar alles droog is, is er water in is het van de diepe plassen, is het vettig is de bourage van je krukas eruitgekomen en dit geeft dus storingen op de ontsteking en op de verbranding. Als het dat is moet je gewoon grondplaat erafhalen met poullie trekker en bourage nakijken of voor de veiligheid direkt nieuwe steken,kost toch geen geld.
Die bourage kan eruitvliegen door een of andere leukerd die zen hand op je uitlaat houd waardoor de druk langs binnen wegmoet.of als je uitlaat onder water geraakt kan ook. Heb dit ook enkele malen voorgehad. Is een gekend probleem bij blaster.
greetz
Die bourage kan eruitvliegen door een of andere leukerd die zen hand op je uitlaat houd waardoor de druk langs binnen wegmoet.of als je uitlaat onder water geraakt kan ook. Heb dit ook enkele malen voorgehad. Is een gekend probleem bij blaster.
greetz
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik denk nie dat em da gaat kunne want hij weet nog nie eens wa jetting en plug chop is dusRobby schreef:vijs het plastieke kapje is los links van je blok en zie of dat daar alles droog is, is er water in is het van de diepe plassen, is het vettig is de bourage van je krukas eruitgekomen en dit geeft dus storingen op de ontsteking en op de verbranding. Als het dat is moet je gewoon grondplaat erafhalen met poullie trekker en bourage nakijken of voor de veiligheid direkt nieuwe steken,kost toch geen geld.
greetz
Driving a Yamaha blaster
ze hebben er mijn vliegwiel afgehaald en naar gekeken daar was het dus niet vochtig en niet vuil en hij doet nu nog steeds het zelfde
ik heb mijn bougie kop er is afgehaald en heb gezien dat er vanbinnen een beetje roest in is ik ga er een nieuwe opsteken moest het zijn dat het dan nog is wat zou het dan kunnen zijn ???
ik heb mijn bougie kop er is afgehaald en heb gezien dat er vanbinnen een beetje roest in is ik ga er een nieuwe opsteken moest het zijn dat het dan nog is wat zou het dan kunnen zijn ???