supermotard
-
- Quadracer
ey vyrena uw filmpkes van gister ???
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Jammergenoeg niet...
Het zit zo... een kennis ging filmen (niet mn vriend want die snapte niets van de camera) maar die kennis ook niet want hij had gefilmd met de pauze knop laat maar zeggen en niet op play gedrukt.... De volgende keer doe ik het zelf wel, ik was gister toch uitgevallen dus dat kan wel
Het spijt me. Mss maak ik er van de week op de weg nog wel wat, de quads staan toch op supermoto.
Het zit zo... een kennis ging filmen (niet mn vriend want die snapte niets van de camera) maar die kennis ook niet want hij had gefilmd met de pauze knop laat maar zeggen en niet op play gedrukt.... De volgende keer doe ik het zelf wel, ik was gister toch uitgevallen dus dat kan wel
Het spijt me. Mss maak ik er van de week op de weg nog wel wat, de quads staan toch op supermoto.