quad is stuk
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
quad is stuk
m'n banshee heeft nog maar 2 versnellingen (3 en4)
ik ga hem volgende week uit elkaar trekken
iemand nog tips ????
ik ga hem volgende week uit elkaar trekken
iemand nog tips ????
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
als jij de shift cam bedoelt backbone die kost 77 dollar
een vork kost 25 dollar per stuk
en een shaft compleet kost 35 dollar
een shaft is niks meer dan een as (by the way)
je kunt allles nakijken ophttp://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... e=12&A=178
een vork kost 25 dollar per stuk
en een shaft compleet kost 35 dollar
een shaft is niks meer dan een as (by the way)
je kunt allles nakijken ophttp://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... e=12&A=178
henkske ,
ga es ffkes naar de yamaha dealer , die zal wel es ffkes in eurotjes regelen en dan doe je die prijzen maar ff X2
De shaft is ook niet meer dan een as , maar die as is wel speciaal uitgefreesd voor je versnellingen te laten verzetten
5 vorken * 25 dollar = 125 dollar bij mijn weten alleen voor de vorken
groeten
Kenny
ga es ffkes naar de yamaha dealer , die zal wel es ffkes in eurotjes regelen en dan doe je die prijzen maar ff X2
De shaft is ook niet meer dan een as , maar die as is wel speciaal uitgefreesd voor je versnellingen te laten verzetten
5 vorken * 25 dollar = 125 dollar bij mijn weten alleen voor de vorken
groeten
Kenny
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
die heet geen shaft maar een shift cam
als je iets vertelt moet je wel weten waar je het over hebt kenny
een banshee heeft maar 3 vorken en als je alles compleet nieuw koopt ben
je mss 200 euro kwijt en geen 500
als de nederlandse dealer te duur is ,dan is rechtstreeks bestellen vanuit amerika een betere optie
de dollar staat nl. op z'n hystorische dieptepunt t.o.v. de euro
1 euro is nu circa 1.20 dollar waard
vorig jaar was dit 1 euro tegen 0.95 dollar
je krijgt nu dus meer dollars voor je euro
de prijzen tussen mijn eigen dealer en amerikaanse dealers verschillen bijna niets met elkaar (wat ik op internet zie dan )
als de nederlandse dealer te duur is ,dan is rechtstreeks bestellen vanuit amerika een betere optie
de prijzen tussen mijn eigen dealer en amerikaanse dealers verschillen bijna niets met elkaar (wat ik op internet zie dan )
Meestal als ik iets vertel heb ik het bij het rechte eind , maar veel mensen denken het altijd beter te weten !
die heet geen shaft maar een shift cam
Dat ik ff het de juiste engelse benaming van een onderdeel niet meer weet , daarom wil het nog niet zeggen waar ik het over heb ! Meestal ga ik naar een dealer met de microfiche en zeg ik wat ik nodig heb .
En ff berekening van het opengooien van een banschee , noem me maar gek , maar 500 € ben je kwijt . Ja een raptor heeft 2 vorken meer met de achteruit en 1 versnelling meer .
En trouwens dat verhaal van de dollar enzoverder is wel leuk , maar net als jan zei : invoerrechten en btw ! Kom dan nog maar eens af als je 200 € hebt uitgegeven
Ik kan me gewoon niet voorstellen om voor 200 € een blok te herstellen ??
Maar ja , ik weet er dan ook weinig van he
Ik heb weleens gehad (was dan wel bij m'n brommer maar goed dat schakelt ook) dat de veer die hem een versnelling lager drukt ofzoiets gebroken was. Ik weet niet of ik het zo goed uitleg want m'n opa heeft toen alles gemaakt omdat ik geen tijd had. Ik kon toen niet verder schakelen dan z'n 2. Was simpel een veertje vervangen en het werkte weer. Maar het zal wel zijn wat B@ckbone zegt, als hij het ook meedere malen heeft gehad moet het haast wel.
Ralph , het was wel bij een raptor en niet de banshee , maar goed princiepe blijft normaal hetzelfde ...
Maar het zal wel zijn wat B@ckbone zegt, als hij het ook meedere malen heeft gehad moet het haast wel.
Ofwel zijn de vorken krom en versleten ofwel de vorken en de shift cam zoals het zo mooi noemt