Oliekoeler voor YFZ450
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Oliekoeler voor YFZ450
We hebben een oliekoeler ontwikkeld voor de YFZ. Komt vooraan juist onder de neus te staan. Zorgt ervoor dat olie gekoeld wordt en zo motor koeler loopt. Alle materiaal en leidingen zitten in kit om aan te sluiten.
Zeker in de warme zomermaanden is een extra oliekoeler zeker geen overbodige luxe.
Foto's heb ik nog niet.
Prijs : 250 €
Zeker in de warme zomermaanden is een extra oliekoeler zeker geen overbodige luxe.
Foto's heb ik nog niet.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: Oliekoeler voor YFZ450
al meer info of foto's?No Limit YFZ schreef:We hebben een oliekoeler ontwikkeld voor de YFZ. Komt vooraan juist onder de neus te staan. Zorgt ervoor dat olie gekoeld wordt en zo motor koeler loopt. Alle materiaal en leidingen zitten in kit om aan te sluiten.
Foto's heb ik nog niet.
die man bied een set aan voor een yfz..............niet een topic "hoe maak ik zelf een koelersysteem" voor mij blastertje of warriortje.
vraag hem dat dan in een PM, dan kan hij altijd zelf beslissen of ie de info geft.
jullie reageren maar lukraak op topics.
ik dacht trouwens dat je zoveel verstand hebt van quads, ook yfz's..............................................................................
dan zou je ook moeten weten hoe de pompleiding en retourleiding lopen
vraag hem dat dan in een PM, dan kan hij altijd zelf beslissen of ie de info geft.
jullie reageren maar lukraak op topics.
ik dacht trouwens dat je zoveel verstand hebt van quads, ook yfz's..............................................................................
dan zou je ook moeten weten hoe de pompleiding en retourleiding lopen