Het is onderhand al heel anders hoor, niet meer dat logo. Ik krijg helaas het inlog gebeuren niet werkent dus dat laat ik achterwege. Verder zijn er nog wat kleine probleempjes maar dat komt allemaal wel goed.
Er wordt elke dag aan gewerkt!
Bijna bijna bijna Ik moet nog het topics script installeren op de server van het forum en nog een paar pagina's afmaken. Komt er allemaal snel aan! Zit alleen een beetje in tijdnood
ik snap het ff niet meer.... of ik loop gewoon achter,
is dit tijdelijk???? nu zijn jullie samen toch...wat ben je nu dan aan het doen dan?? een nieuwe site maken...
dit is het FORUM, de modderberen en QCN hebben allebei ook nog een gewone website, met allerlei info over dealers, evenementen en van alles en nog wat qua tips, tuning en wat dan ook, www.quadclubnederland.nl wordt nu helemaal vernieuwd, als je daar lid van bent kun je in het inloggedeelte terecht voor alle info
Zijn helaas wat dingen mis gegaan Die worden nu opgelost, je zult zien dat sommige sites errors geven. Hier wordt aan gewerkt. Verder hoop ik dat jullie er blij mee zijn en als jullie tips of aanmerkingen hebben dan hoor ik die graag!