kogeltjes gevonden onder quad??????????????????
-
- Quad Expert
kogeltjes gevonden onder quad??????????????????
heb vanmorgen de quad opgekrikt en ens een van de voorwielen eraf gehaald om ens naar de remblokjes te kijken maar toen ik hem naar beneden liet vond ik (van de quad??) 2 kogeltjes ingevet met rood vet diameter +- 6mm op de plaats waar de quad gestaan had??? weet iemand vanwaar da kan komen? op die plaats staat ook pa zijne auto... en het rare vond ik da ze nog waren ingevet dus lang konden ze er nie rondgedoold hebben
-
- Quad Expert
ja das een goeie vraag ik zou begod nie weten waar da tussenuit kan ik hoopte da het uit de krik kwam da die zijn nog in takt heb de quad al op zijne rug geledg en alles bekeken van achteras tot motorblok... ma hij draait en rijd goed... ma het moet ergens uitgekomen zijn ma de vraag is waar als het nie uit de quad is dan uit de auto aja tis een Z400 moest ik da nog nie hebben gezegd
-
- Quad Expert
moetsten het gewoon kogeltjes zijn die gingen het rek in ma ze lagen samen op 1 plaats +-10 cm van mekaar en nog ingevet daarom da ze MOETEN ergens uit gekomen zijn! want daar komt dagelijks 5 keer ne auto over en wij die der nog ens rondlopen versta je. dan maar verder zoeken vanwaar ze komen toch bedanktrapty350 schreef: hoe kan een lager nu zomaar ergens uitvallen??
zijn het geen lagers die ergens anders uitkomen die je gewoon hebt laten slingeren??
-
- Quad Expert
- Contacteer:
die is op mijn Z400 ook stuk ga er deze namiddag bestellen die rol waar uw ketting op loopt is snel stuk vind iktuumke schreef:Het zou kunnen dat die van een kettinggeleider zijn, zo een rolleke waar de ketting over loopt als de vering doorveert.
Bij mijn raptor zijn die er ook al eens vanafgebolt.
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ik heb daar geen pb meer mee Selfmadepeet schreef:die is op mijn Z400 ook stuk ga er deze namiddag bestellen die rol waar uw ketting op loopt is snel stuk vind iktuumke schreef:Het zou kunnen dat die van een kettinggeleider zijn, zo een rolleke waar de ketting over loopt als de vering doorveert.
Bij mijn raptor zijn die er ook al eens vanafgebolt.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u