ervaring warrior
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ervaring warrior
Ben mss van plan om warrior te kopen ipv menne kawa lakota Heeft er hier iemand ervaring met ne warrior (slechte en goede ervaringen) die mag ze hier dan melden
greetz
greetz
Laatst gewijzigd door stompie op do 26 mei, 2005 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
--HoNdA 400--
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Warrior heeft zichzelf al bewezen in degelijkheid.
Denk dat hij wat sneller is als een Lakota aangezien hij 50cc meer heeft.
Als je denkt aan een Lakota moet je ook de Mojave (KSF250) bekijken, ziet er ongeveer hetzelfde uit als de Lakota maar heeft een aggressiever blok (4klepper, DOHC en watergekoeld).
Kwa pk's zit je denk ik:
Mojave
Warrior
Lakota
De Lakota/Mojave zijn lichter en wendbaarder als de Warrior, maar de Warrior is dan weer wat ruimer voor relaxte ritten op asfalt e.d.
Denk dat hij wat sneller is als een Lakota aangezien hij 50cc meer heeft.
Als je denkt aan een Lakota moet je ook de Mojave (KSF250) bekijken, ziet er ongeveer hetzelfde uit als de Lakota maar heeft een aggressiever blok (4klepper, DOHC en watergekoeld).
Kwa pk's zit je denk ik:
Mojave
Warrior
Lakota
De Lakota/Mojave zijn lichter en wendbaarder als de Warrior, maar de Warrior is dan weer wat ruimer voor relaxte ritten op asfalt e.d.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik had een hele oude warrior en de problemen die zich voordeden waren versleten balljoits op de voorarmen(werden ook gruwelijk misbruikt moet ik toegeven) En uiteindelijk is de distributieketting uitgerekt en dan loopt je blok in de puin maar dit was omdat het blok echt al 15 jaar oud was dan moet je die een keer vervangen en dat had ik niet gedaan
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
zo is het niet moeilijk om iets kapot te krijgenRik350 schreef:Ik had een hele oude warrior en de problemen die zich voordeden waren versleten balljoits op de voorarmen(werden ook gruwelijk misbruikt moet ik toegeven) En uiteindelijk is de distributieketting uitgerekt en dan loopt je blok in de puin maar dit was omdat het blok echt al 15 jaar oud was dan moet je die een keer vervangen en dat had ik niet gedaan
-
- Quadracer
- Contacteer:
Wat na 15 jaar distibutieketting vinnek een hele prestatie op zich. Tja nooit aan gedacht maar daarom moet je ook af en toe onderhoud doen bij iemand die het "echt" weet. Verder heb ik de zuiger een keertje versleten. maja t was echt een oud ding he.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
Op een Z gaat de distributieketting maar een jaar mee dus :DRik350 schreef:Wat na 15 jaar distibutieketting vinnek een hele prestatie op zich. Tja nooit aan gedacht maar daarom moet je ook af en toe onderhoud doen bij iemand die het "echt" weet. Verder heb ik de zuiger een keertje versleten. maja t was echt een oud ding he.
DQT -Dangerous Quadracing Team-