Bescherm je plastic !
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bescherm je plastic !
Op het testweekend ben ik met de nieuwe Grizzly geweest van Ilse. Enige voorwaarde was dat er geen krassen op zouden komen. Hebben we opgelost door de plastic volledig te overkleven met doorzichtig goed klevend plakband. Werkt zeer goed. Bij aankomst alles eraf getrokken en geen krasje te zien ! Nochtans was het spoor soms niet echt quadvriendelijk om nog zacht uit te drukken...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ben jij Daan van QCN ?
Verschil met Clear Guard is dat dit maar tijdelijk is voor een weekendje waar je van plan bent veel door struiken en dergelijke te rijden en veel goedkoper. Gewoon een rol kleefband gaan kopen en klaar is kees. Eens testen of je het juiste merk vast hebt zodat er geen lijmresten achter blijven.
Verschil met Clear Guard is dat dit maar tijdelijk is voor een weekendje waar je van plan bent veel door struiken en dergelijke te rijden en veel goedkoper. Gewoon een rol kleefband gaan kopen en klaar is kees. Eens testen of je het juiste merk vast hebt zodat er geen lijmresten achter blijven.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Daan, ik dacht dat je geen tijd meer had voor het qcn forum en nu ben je hier te vinden ! Echt prachtig, welkom zou ik zeggen.
Heb je trouwens de discussie gevolgd op QCN ? Ik stel voor aan Ralp om een poll op te zetten. 14 voor 9 tegen en toch afgevoerd ? Niet echt democratie zou ik zeggen...
Ik steek in het vervolg hier wel mijn tijd in. De laatste tijd is er toch niet veel interessants meer te rapen op QCN, enkel bla bla bla
Heb je trouwens de discussie gevolgd op QCN ? Ik stel voor aan Ralp om een poll op te zetten. 14 voor 9 tegen en toch afgevoerd ? Niet echt democratie zou ik zeggen...
Ik steek in het vervolg hier wel mijn tijd in. De laatste tijd is er toch niet veel interessants meer te rapen op QCN, enkel bla bla bla
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ook welkom Hans, in van een Benelux Quad Forum wordt dit nu een Belgische Quad Forum, jammer maar het is nu eenmaal zo.
Zielig van die Nederlanders...
Zielig van die Nederlanders...