Welke quad voor onervaren vrouw
-
- Toeschouwer
Welke quad voor onervaren vrouw
Hallo,
Ik heb een vraagje, ik rij reeds enkele weken met mijn quad rond, maar zou graag willen weten wat voor quad ik voor mijn totaal onervaren vriendin zou moeten halen, ze vind het plezant achterop te zitten maar zelf durft ze niet rijden omdat ze niet overweg kan met schakelen, maar een goede automaat bestaat dat?
enzo ja welke zou ik haar moeten halen??
Mvg,
Patje
Ik heb een vraagje, ik rij reeds enkele weken met mijn quad rond, maar zou graag willen weten wat voor quad ik voor mijn totaal onervaren vriendin zou moeten halen, ze vind het plezant achterop te zitten maar zelf durft ze niet rijden omdat ze niet overweg kan met schakelen, maar een goede automaat bestaat dat?
enzo ja welke zou ik haar moeten halen??
Mvg,
Patje
Work fascinates me. I could sit and watch it for hours
-
- Quadracer
de grizzly ziet er groter uit dan de breeze ma echt veel zal het nie zijnRalph schreef:De Grizzly 125 (nieuwe Breeze) is niet zo heel klein dacht ik, of wel?
Maar de keuzes van L.D. lijken mij ook wel goed. De Yamaha Bruin 250 is semi-automaat, dat moet ook wel goed gaan denk ik.
want 'k heb em bij jumpingjet zien staan en was net eve groot als onze smc alleen wat breder
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Ik zou om te beginnen toch voor een 200-300cc.R rider schreef:een kawasaki kfx 700 ofwel de semi automaat suzuki z250
De KFX 700 is veel power, vooral als je geen ervaring hebt....
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ge zegt dat, mijn vriendin kon anders best wel overweg met de kfx700. En ze heeft totaal geen ervaring.SlOoT schreef:een onervaren vrouw op een KFX700
Denk dat je beter de Z250 kan pakken.
Ik zat achterop. Gewoon niet te veel van het gas gebruiken en dat lukt wel.
Misschien kan je de vijs van het duimhendeltje wat inschroeven.
alé, ik vond het veel makkelijker om haar met een kfx700 te leren rijden dan met mijn kfx400...
Misschien dat een kodiak of bruin wel een iets betere keuze is (wel landbouwmodel)
KFX540
-
- Toeschouwer
oké alvast bedankt mannen, voor zo een 700 zal ze toch nog een jaartje moeten wachten, habben pas app. gekocht en kunnen ook niet alles ineens kopen hé, maar ik ga zeker niet dezelfde fout maken als ik heb gedaan, eerst te licht gekocht en daarna spijt van, ben nu trouwens aan wachten op mijn rappy 660,
-
- Toeschouwer
ben nog iets vergeten te vragen,
kennen jullie misschien plaatsen waar we zo eentje eventueel eens voor een week kunnen huren (zo een 700) zodat ze dan al eens kan testen want als ik zo eentje aankoop en het staat haar niet aan, zit ik daar wel mooi hé (eigenlijk, dan heb ik er wel twee natuurlijk, mmmm.......)
kennen jullie misschien plaatsen waar we zo eentje eventueel eens voor een week kunnen huren (zo een 700) zodat ze dan al eens kan testen want als ik zo eentje aankoop en het staat haar niet aan, zit ik daar wel mooi hé (eigenlijk, dan heb ik er wel twee natuurlijk, mmmm.......)
-
- Quad Expert
denk nie da je da ergens kan huren heb er ook in het verleden eens naar opzoek geweest ma van een kale rijs trug gekomecarpe diem schreef:ben nog iets vergeten te vragen,