In dat geval
Ja ! dat is 'm !
Normaal komt hij morgen binnen
dan nog nerfbars opzetten, shockovers en andere bumper
en hopelijk is hij morgen klaar
kan ik gelijk gaan rijden !
Is het niet een idee de oude blaster naar de dealer te brengen en evt in te ruilen heb je niet de allerbeste prijs denk ik maar je ben er vn af en hebt er geen gezeur of kosten meer aan.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Nee denk ik niet dan verlies je comressie maar daar gaat ie niet een twee drie kapot door ik denk haast dat de andere gelijk hebben dat de cilinder niet recht meer is.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik weet niet of het de cilinder is, maar het is toch wel erg vreemd dat een hele nieuwe zuiger zomaar barst. Het is ook geen vastloper door een foute jetting lijkt mij.
Daar ben ik mee akkoord
maar de carbu was helemaal proper
de valven vernieuwd
en de nieuwe piston heb ik net opgemeten
en die heeft dezelfde afmetingen als de oude
Heb je de goeie bougie of zomaar eentje? niet toevallig een met een langere schacht dat ie tegen je zuiger knalt het is ook niet normaal dat een bougie los trilt namelijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"