help ik ben nieuw hier en zoek wat voor mijn raptor 660R
en ook wat site voor ritten waar en wanneer
tuning voor raptor graag
-
- Toeschouwer
tuning voor raptor graag
kan er mij iemand helpen met foto's van alle mogelijkheden voor een raptor 660R limited edition 2004 b
Helleuuw !
Je gaat hiet op't forum zeker 't en 't ander vinden...
Als je op prestatis (niet optisch dus) wil tunen kan je o.a. volgende doen:
Ik heb op mijn raptor een kleiner tandwiel gestoken vooraan: trekt veel sneller op! (zelfde effect is achteraan groter steken)
Als je hem graag meer topsnelheid geeft kan je groter steken vooraan. (zelfde effect als je achteraan kleiner steekt)
Mijn kleiner voorste tandwiel heeft met 9euro gekost, en was dus een zeer goeikope 'tuning' !
Het prestatie-verschil is echt wel goed merkbaar.
Verder kan je andere uitlaat steken + re-jetten...
Voor zover ik al kunnen ontdekken heb, hangt veel af van je budget...
Maar via't forum kan je ook goeie prijzen krijgen!!! Als je info wil, kan ik je zeker paar contacten doorgeven...
Succes!
grtz
Je gaat hiet op't forum zeker 't en 't ander vinden...
Als je op prestatis (niet optisch dus) wil tunen kan je o.a. volgende doen:
Ik heb op mijn raptor een kleiner tandwiel gestoken vooraan: trekt veel sneller op! (zelfde effect is achteraan groter steken)
Als je hem graag meer topsnelheid geeft kan je groter steken vooraan. (zelfde effect als je achteraan kleiner steekt)
Mijn kleiner voorste tandwiel heeft met 9euro gekost, en was dus een zeer goeikope 'tuning' !
Het prestatie-verschil is echt wel goed merkbaar.
Verder kan je andere uitlaat steken + re-jetten...
Voor zover ik al kunnen ontdekken heb, hangt veel af van je budget...
Maar via't forum kan je ook goeie prijzen krijgen!!! Als je info wil, kan ik je zeker paar contacten doorgeven...
Succes!
grtz
Yamaha Raptor660, Rental cross-stuur,
UFO-hand protectors, GYT-R uitlaat,
Trail-tech teller, ITP-velgen
UFO-hand protectors, GYT-R uitlaat,
Trail-tech teller, ITP-velgen
Welkom op het forum. ik zou ook beginnen met een andere tandwiel en later mss een uitlaat van fmf of white brother in combinatie met een k&n luchtfilter
greetz,
greetz,
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage