uitlaat fp vs fmf
uitlaat fp vs fmf
Ik ben druk aan het zoeken en informeren over uitlaten voor een raptor 350 nu ben ik aan het twijfelen tussen een fp en fmf.Bij de fp heb ik maar 1 keuze dacht ik maar bij fmf zou ik kiezen tussen de
Q2
factory 4 SL
of de powercore 4.
Nu is de vraag welke is de beste en mag ook niet teveel geluid maken. De uitlaat zal wel niet vor meteen zijn maar zodra ik het geld heb zal ik er een opsteken
Q2
factory 4 SL
of de powercore 4.
Nu is de vraag welke is de beste en mag ook niet teveel geluid maken. De uitlaat zal wel niet vor meteen zijn maar zodra ik het geld heb zal ik er een opsteken
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Contacteer:
zowieso is de FMF beter as de FP,moest ik dan kiezen uit de cerschillende soorten FMF zou ik wel voor de Factory 4 te gaan,ik dacht gelezen te hebben dat dit een van de bezste uitlaten zou zijn maar ik denk wel dat je een hoop lawaai gaat hebben,maar dit zal je hebben met elke FMF hoor
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
Zowel fp als fmf zijn goede uitlaten.
fmf vind ik persoonlijk mooier en heeft een *** geil geluid!heb wel al 1 verhaaltje gehoord van een fmf die in brand was gevlogen, het fijne weet ik er niet van maar het zijn heel goeie uitlaten, dat staat vast.
fp hetzelfde verhaal, zijn zich steeds meer aan het bewijzen in de crosswereld en iedereen is er enorm tevreden over, een belgisch product
fmf vind ik persoonlijk mooier en heeft een *** geil geluid!heb wel al 1 verhaaltje gehoord van een fmf die in brand was gevlogen, het fijne weet ik er niet van maar het zijn heel goeie uitlaten, dat staat vast.
fp hetzelfde verhaal, zijn zich steeds meer aan het bewijzen in de crosswereld en iedereen is er enorm tevreden over, een belgisch product
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
awel als het een belgisch product is zal ik voor die fp gaan voor de belgische economie te doen draaien zal dus maar beginnen sparen he toch bedankt voor jullie reacties
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ja voila tis da eh want je moet em ook nog rejetten us een jetkit kopen en dan nog een luchtfilterken van K&N en je komt toch vlug aan 300€
-
- Quad Expert
inderdaad da kost natuurlijk ook altijd ma ik geef wel toe da ne fmf der mooier uitziet ma na 5 min (bij mij toch) is em toch vuil en ge ziet da zelf nie als ge rijd ... dus FP!Sebastien schreef:ja voila tis da eh want je moet em ook nog rejetten us een jetkit kopen en dan nog een luchtfilterken van K&N en je komt toch vlug aan 300€
FPe kan je ook in andere modellen hebben is wel op aanvraag.
Meeste zij nu ovaal.
Maar je kan ze ook in het rond hebben.
Of je kan ze met een tuitje hebben zoals de Factory 4SL.
Materiaal is standaard inox blinked maar je kan ook inox mat nemen.
Hangt beetje van de goodwill van de handelaar af.
Meeste verkopen liefst diegene die ze hebben liggen.
Sommige doen de moeite om je vraag doortegeven aan FPe en zo eentje te laten maken.
Meeste zij nu ovaal.
Maar je kan ze ook in het rond hebben.
Of je kan ze met een tuitje hebben zoals de Factory 4SL.
Materiaal is standaard inox blinked maar je kan ook inox mat nemen.
Hangt beetje van de goodwill van de handelaar af.
Meeste verkopen liefst diegene die ze hebben liggen.
Sommige doen de moeite om je vraag doortegeven aan FPe en zo eentje te laten maken.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team