nerfbars of niet
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
nerfbars of niet
ik heb mij een blaster gekocht en ik twijfel of ik er nerfbars zou opsteken of niet, waarom zou ik dit wel moeten doen?. of waarom juist niet? is het nie lastig als je er achteruit mee wilt stappen? moet je dan niet altijd afstappen? wie kan mij helpen
alvast bedankt, greetz
alvast bedankt, greetz
Ik zou er nerfbars op doen omdat da toch bescherming biet want als je quad op de zijwielen rijd dan kan je je voeten nie op de grond doen waardoor je voet niet onder het wiel geraakt doen zou ik zeggen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ik denk dat die rond 200-250€ kosten tis te zien welk merk (goldspeed, tusk...)
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
alvast bedankt voor jullie antwoorden, alsek om mijn quad ga, dan ga ik eens vragen wat dat zo moet kosten. ik zal dan ook foto's posten van mijn blaster, ik vind hem best wel mooi, het is nen zwarten model 2005 ik kijk er echt naar uit, kheb al enkele keren met blaster gereden, maar vooral met grizzly, maar ik beleef toch veel meer plezier aan blaster (schakelgevoel en veel speelser) maar ik ben bang dat ik de kracht ga misse van iets zwaarders, kan ik dat nie compenseren door één of andere uitbreiding?
een uitlaat (FPe, FMF, White Borthers, Rino ...) luchtfiltertje K&N en rejetten
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Ja, ik zou eerst een tijdje rondrijden, tunen kan altijd nog. Gewoon je quad leren kennen en leren rijden.
Uitlaat eropzetten, ff rijden, en de bougie controleren of die grijs, zwart of bruin is.
Maar zoals je al zegt over nerfbars ik zou inderdaad eerst voor de veiligheidsopties gaan zoals nerfbars, killswitch en dergelijke en wanneer je zegt van: ik zou wel wat meer vermogen willen dan pas beginnen met tunen.
Uitlaat eropzetten, ff rijden, en de bougie controleren of die grijs, zwart of bruin is.
Maar zoals je al zegt over nerfbars ik zou inderdaad eerst voor de veiligheidsopties gaan zoals nerfbars, killswitch en dergelijke en wanneer je zegt van: ik zou wel wat meer vermogen willen dan pas beginnen met tunen.
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
ik heb al een paar keer met een blaster gereden maar daar zatte nooit nerfbars op, en als ik vroeg waarom dan antwoorden die mij steeds dat dat lastig is om steeds af je quad te moeten stappen om hem een paar meter achteruit te zetten, en daar zit wel iets in, of gaat dit nog steeds gaan met nerfbars erop? de veiligheid gaat voor zeker?