bus in uitlaat van de nieuwe gehomologeerde kfx 400
-
- Easy Quadrider
bus in uitlaat van de nieuwe gehomologeerde kfx 400
heb dit al eens gezet in bessprkeing merken en types dus ter info mss dat ik er mense mee kan helpen bij de nieuwe kawa kfx 400 tjes zit dus als je de uitlaat an de cilinder er afhaalt een bus in dus de doorlaat is een pak smaller en de quad gaat als je het verwijdert wel een pak beter net als de vroegere kfx jes dus mss dat ik hierdoor wat mensen geholppe heb sportieve groeten
-
- Easy Quadrider
hoi
neen hoor da moet nie en desnoods kan je altijd je gasnaald wat hoger zetten
-
- Easy Quadrider
hoi
ja sorry maar ik heb het rap getypt dus dat is van af 2005 dus een bus met een smalle doorlaat die erin zit dus als je die eruit haalt gaat hij een pak beter dit was dus gedaan om inordde te zijn met de nieuwe wetgeving ...
-
- Easy Quadrider
*
bwa wie gaat da controleren he das me die emissie uitstoten gedoe dus gaan me die banaaan
mijn Z400 is van 2003 en heb onlangs de voorbocht gespoten en toen zag ik al dat er een serieuze vernauwing is aan het aansluitpunt van de voorbocht met de cilinder, maar letop dat is wel een stuk dikwandige buis die erop gelast is(op de uitlaatbocht) om een degelijk vastzetten van je bocht kunnen te bekomen, de eigenlijke dikte van je uitlaatbocht is daar(op die plaats)volgens mij te zwak voor.Maar volgens dat ik uit green team mcm zijn uitleg kan ontcijferen zou er dan nog een dunnere losse bus tussen zitten aan de cilinderuitlaat???
Enjoy your ride...
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
ja hoor zeker weeten en dan nog iets de gas bij die kawas staat ook niet volledeg open dus eventjes sleuteltje van 8 pakken en de kruisvuisje uitdraaien tot je het gas volledeg open geduwd krijgt da hebk vandaag ook nog gedaan want da hebben ze ook al in et fabriek gedaan zodat je maar maximaal 80 per uur kon rijde is er gezegt geweest ... greetz