Jumpingjet cdi op yfz450
Jumpingjet cdi op yfz450
Aan mijn yfz wordt momenteel vanalles verandert maar daarstraks ben ik even gaan testen met de eindelijk werkende cdi op mijn yfz.
opties: twin air filter, rino demper en cdi.
resultaat:
waanzinnig! heeft nu enorm veel vermogen... is zeer agressief en trekt elke versnelling even hard. momenteel heb ik de baanbanden er nog op (voor de testbank) en in 3-4de gaat hij met de neus naar de hemel staan als je hem vol open gooit. kan gewoon niet wachten tot ik hem op het crossparcour mag los laten. nu worden er nog enkele dingen aangepast en verandert, dan gaat hij voor de laatste keer de testbank op om de cdi op de huidige opstelling af te stellen. ik ben benieuwd wat dat resultaat gaat zijn want het is zo al niet normaal...
wat heeft hij bij gekregen:
enorm veel power laag in de toeren maar hij trekt ook enorm hard door, en blijft echt door gaan in de hoge toeren. is een HOOP agressiever geworden, ik vrees ervoor als ik met 18ers ga rijden...
testrit op het parcour gaat zijn: 26ste in greenpark.
opties: twin air filter, rino demper en cdi.
resultaat:
waanzinnig! heeft nu enorm veel vermogen... is zeer agressief en trekt elke versnelling even hard. momenteel heb ik de baanbanden er nog op (voor de testbank) en in 3-4de gaat hij met de neus naar de hemel staan als je hem vol open gooit. kan gewoon niet wachten tot ik hem op het crossparcour mag los laten. nu worden er nog enkele dingen aangepast en verandert, dan gaat hij voor de laatste keer de testbank op om de cdi op de huidige opstelling af te stellen. ik ben benieuwd wat dat resultaat gaat zijn want het is zo al niet normaal...
wat heeft hij bij gekregen:
enorm veel power laag in de toeren maar hij trekt ook enorm hard door, en blijft echt door gaan in de hoge toeren. is een HOOP agressiever geworden, ik vrees ervoor als ik met 18ers ga rijden...
testrit op het parcour gaat zijn: 26ste in greenpark.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb mailtje gestuurd naar Marco, wij zitten momenteel ook op testbank en wou wel eens verschil meten. Jammer genoeg nog geen antwoord gekregen...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Bansheefreak heeft hem op zijn Banshee maar heeft hem terug moeten zetten op de minst aggressieve curve omdat hij niet te houden is anders.banshee--lover schreef:komen er nog test van Juming jet CDI op Banshee ??
grtzzzzzz
Is niet meer op de grond te houden zegt hij.
Misschien dat hij ook nog de testbank opgaat maar dat durf ik niet te zeggen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Zijn ze alleen voor quads verkrijgbaar of ook voor solo-motors?
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
450 euro, denk dat ze gewoon uit voorraad leverbaar zijn maar indien je interesse hebt kan ik dat wel navragen.Cman schreef:Wat is nu precies de kostprijs van een CDI voor op een banshee?
Leveringstermijn?
Als iedereen die er eentje wil mij een PM stuurt kan ik kijken of ik iets kan regelen ivm de prijs. Weet niet of er veel kortingen gegeven kunnen worden maar als jullie met genoeg man zijn kan ik het wel proberen.