vandaag SMC Extreme 250cc gekocht!!!!!!!!!!
-
- Toeschouwer
vandaag SMC Extreme 250cc gekocht!!!!!!!!!!
Hey.
Heb dus vandaag mijn eerste en nieuwe quad gekocht! Wou eigenlijk via deze weg mensen ontmoeten om eens samen een ritje te maken of me meer kunnen vertellen over de SMC Extreme 250cc of ze al dan niet tevreden zijn!!!!!!!!!
Heb dus vandaag mijn eerste en nieuwe quad gekocht! Wou eigenlijk via deze weg mensen ontmoeten om eens samen een ritje te maken of me meer kunnen vertellen over de SMC Extreme 250cc of ze al dan niet tevreden zijn!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door govaertsgunther op ma 20 jun, 2005 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
- Contacteer:
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom op het forum.
Je zult vooral in het begin heel veel plezier beleven aan de smc omfdat het nieuw is voor je. Als je het leuk gaat vinden wil je waarschijnlijk wat extremer gaan rijden en dan wil je waarschijnlijk een andere. Maar eerst van deze genieten zou ik zeggen.
Als je mensen wilt ontmoeten is het ook wel handig om even te melden waar je vandaan komt.
Je zult vooral in het begin heel veel plezier beleven aan de smc omfdat het nieuw is voor je. Als je het leuk gaat vinden wil je waarschijnlijk wat extremer gaan rijden en dan wil je waarschijnlijk een andere. Maar eerst van deze genieten zou ik zeggen.
Als je mensen wilt ontmoeten is het ook wel handig om even te melden waar je vandaan komt.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Toeschouwer
@ Ivo : mij overhalen om mee te rijden is nu ook niet zo moeilijk hé ... Maar k moet mijn werk afkrijgen tegen zaterdagmiddag ..
Iedereen wil tegelijk een airco hebben precies , hoe zou dat komen ?
Enfin , ik hou je op de hoogte , en tegen zaterdag verwacht Sabine regen/onweer : hoi eindelijk nog eens modder !
Greetz fun2fly
@ govaertsgunther : welkom , dorpsgenoot !
Iedereen wil tegelijk een airco hebben precies , hoe zou dat komen ?
Enfin , ik hou je op de hoogte , en tegen zaterdag verwacht Sabine regen/onweer : hoi eindelijk nog eens modder !
Greetz fun2fly
@ govaertsgunther : welkom , dorpsgenoot !
hallo
Ik heb ook juist een SMC 250 Ex-treme gekocht
Heb hem maar 8 dagen maar heb al van elke km genoten die ik heb gereden.
Graag zou ik mensen willen leren kennen die ook quad-driver zijn mits in mijn streek zo goed als geen quads rondrijden.
Alvast bedankt
Grtz Dirk
Ik heb ook juist een SMC 250 Ex-treme gekocht
Heb hem maar 8 dagen maar heb al van elke km genoten die ik heb gereden.
Graag zou ik mensen willen leren kennen die ook quad-driver zijn mits in mijn streek zo goed als geen quads rondrijden.
Alvast bedankt
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400