mijn warrior schakelt moeilijk in zijn achteruit,en moeilijk in zijn neutraal als het blokje warm is...is dat een warrior kwaaltje,of moet ik hem naar de reparatuur brengen?kortom iemand ervaring met dit euvel?
had het vroeger met men blaster als de olie er al lang inzat ook al was het nog genoeg da hij nie in neutraal ging en olie eens verversen en dan was (bij mij) opgelost
die neutraal is een normaal probleem maar kan ook te wijten zijn aan de olie die zen beste tijd heeft gehad of koppeling die wat wrijft,die achteruit moet terug afgesteld worden. Blaster en warrior hebben dit omdat de blokken uit een enduro komen en ze hebben de tandwielen iets veranderd en breder gemaakt waardoor dat schakelen iets stroever verloopt, is ook een reden waarom deze boiten ijzersterk zijn.
greetz
ik heb bij men warrior dat als ik van achteruit terug naar vooruit schakel dat hij er zelden van de eerste keer goed inzit, als ik de koppeling dan stillejes los aat hoort ge hem "tikken" precies als hij over de tandwielen schiet.
moet je regelen,achter je achteruit hendel zie je een stang staan die naar je blok loopt
moertjes met sleuteltje 8 lossen, en dan hendeltje helemaal naar voren duwen en regelen dat de stang +-1 mm speling heeft. Staat ook in de werboek hoe je het moet doen hoor.
greetz
als hij niet in nuetraal wilt moet je ff goed gas geven .en hem naar neutraal schakelen heb ik ook gaad vanzelf dan ik heb me laten wijs maken dat het de schijven zijn die plakken.