a armen
Als je dan al voor kwaliteit gaat zo ik informeren bij No limit, deze kan je hele mooie kwaliteit leveren.
ALs je werken ziet van diegene die reeds vernoemt zijn zou ik 2 x nadenken....lasnaden ... Verkeerd afgezaagd......en van die stoten
Neen ga voor een goed produkt en geen neven -stuff.
ALs je werken ziet van diegene die reeds vernoemt zijn zou ik 2 x nadenken....lasnaden ... Verkeerd afgezaagd......en van die stoten
Neen ga voor een goed produkt en geen neven -stuff.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Daar zeg je zoiets, ligt eraan wie het doet idd !!!Teunie schreef:Ochja, ligt er maar aan wie het lassen doet natuurlijk.
De mijne zijn door de buurman gemaakt en die zijn wel netjes gelast.
Maar ook de uitwerking wat bij sommigen de wensen overlaat, veel betalen en uiteindelijk niet 100%.
over wie hebben we het hierAd schreef:Daar zeg je zoiets, ligt eraan wie het doet idd !!!Teunie schreef:Ochja, ligt er maar aan wie het lassen doet natuurlijk.
Maar ook de uitwerking wat bij sommigen de wensen overlaat, veel betalen en uiteindelijk niet 100%.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Rara....Sg6 schreef:over wie hebben we het hierAd schreef:Daar zeg je zoiets, ligt eraan wie het doet idd !!!Teunie schreef:Ochja, ligt er maar aan wie het lassen doet natuurlijk.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ad, ik heb niks tegen u maar dat ge elke gelegenheid benut om deliege met de grond gelijk te maken vind ik toch wat zielig hoor!
er zijn er hier genoeg die met verschillende dealers één of meer slechte ervaringen gehad hebben maar daar gaat toch niet iedereen over blijven melken. Dat ge uw ongenoegen toelicht tot daar toe en dat is zelfs nuttig voor dit forum maar dat heb je bij mijn weten nog steeds niet gedaan. sorry, maar ik ben er content van deliege alhoewel het ook al gewrongen heeft maar ik ken geen enkele dealer waar dit niet eens gebeurd. En ik zeg dit niet omdat het onze sponsor is want indien je me kent zou je weten dat ik het hier evengoed zou posten als er iets verkeerd zou zijn(vraag maar aan deliege zelf)
ps hij heeft er genoeg gesponsord en toen was het al lof en glorie
er zijn er hier genoeg die met verschillende dealers één of meer slechte ervaringen gehad hebben maar daar gaat toch niet iedereen over blijven melken. Dat ge uw ongenoegen toelicht tot daar toe en dat is zelfs nuttig voor dit forum maar dat heb je bij mijn weten nog steeds niet gedaan. sorry, maar ik ben er content van deliege alhoewel het ook al gewrongen heeft maar ik ken geen enkele dealer waar dit niet eens gebeurd. En ik zeg dit niet omdat het onze sponsor is want indien je me kent zou je weten dat ik het hier evengoed zou posten als er iets verkeerd zou zijn(vraag maar aan deliege zelf)
ps hij heeft er genoeg gesponsord en toen was het al lof en glorie
-
- Quad Expert
- Contacteer:
daar heb je gelijk in Wantjes
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mensen nu weten we het allemaal kritiek geven op RalphRalph schreef:Het is toch niet verboden om kritiek te plaatsen? Mag ook best over mij, no problemo
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
Waarom maken jullie geen onderdeel review shops, zoals de reviews van de quads/producten
Hier kan je dan je ervaring neerpennen mbt de ervaring met een shop. Als je volwassen genoeg bent om het hele verhaal hier te vertellen en een objectieve kijk te geven hebben je collega's er ook wat aan. Vooral voor beginnende quadrijders is het moeilijk de weg te vinden in het wereldje en dan helpen een paar goede reviews wel.
Meestal hoor je alleen de negatieve kritiek over een service/shop, maar als er is een dealer zich extra ingespannen heeft om jou toe te laten zo snel mogelijk weer op pad te zijn, wordt dit vaak vergeten omdat het maar normaal lijkt.
Verhalen van shop x is ne kloot, hij heeft mij ferm int zak gezet enz., daar heeft niemand iets aan.
Ik spreek me niet uit over wie wie in de grond boort, daarom zit ik nog niet lang genoeg op het forum.
Hier kan je dan je ervaring neerpennen mbt de ervaring met een shop. Als je volwassen genoeg bent om het hele verhaal hier te vertellen en een objectieve kijk te geven hebben je collega's er ook wat aan. Vooral voor beginnende quadrijders is het moeilijk de weg te vinden in het wereldje en dan helpen een paar goede reviews wel.
Meestal hoor je alleen de negatieve kritiek over een service/shop, maar als er is een dealer zich extra ingespannen heeft om jou toe te laten zo snel mogelijk weer op pad te zijn, wordt dit vaak vergeten omdat het maar normaal lijkt.
Verhalen van shop x is ne kloot, hij heeft mij ferm int zak gezet enz., daar heeft niemand iets aan.
Ik spreek me niet uit over wie wie in de grond boort, daarom zit ik nog niet lang genoeg op het forum.
When going gets tough, the tough get going