a armen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Ralph schreef:Tsjonge jonge man, hoe oud ben jij nou? 10 ofzo? Ik zeg alleen dat kritiek geven niet verboden is.
grapje ge ralph :wink:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Vind dat best een goed idee.

Ik vind zelf ook dat er best kritiek mag zijn, alleen is het zo dat sommige mensen op dit forum 0 tolerantie hebben als het om kritiek gaat.

Die extra rubriek is een idee, zal het voorstellen bij de Mods.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Teunie schreef:Vind dat best een goed idee.

Ik vind zelf ook dat er best kritiek mag zijn, alleen is het zo dat sommige mensen op dit forum 0 tolerantie hebben als het om kritiek gaat.

Die extra rubriek is een idee, zal het voorstellen bij de Mods.
daar zullen ze alleen maar mensen afbreken volgens mij
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Reacties zonder goede argumenten worden dan gewoon blindelings verwijderd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Teunie schreef:Reacties zonder goede argumenten worden dan gewoon blindelings verwijderd.
das juist da is anders wel een goed voorstel
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Op www.4x4forum.be hebben wij na lang aarzelen deze rubriek ook in gebruik genomen.

We waren er eerst ook niet voor te vinden, omdat het idd makkelijker is van iemand gewoon af te breken, dan het echte verhaal te schrijven.

Uiteindelijk verloopt alles heel goed en hebben we een omgekeerd effect bereikt. Iemand die een shop gewoon met de grond gelijk maakt zonder ware argumenten moet het ontgelden, omdat de reguliere forummers ook wel weten wie de ambetanterikken zijn en gewoon gal spuwen ipv een duidelijke review te geven.
Er zijn ook al een heel aantal adressen opgedoken, waar je veel meer service krijgt dan je betaalt. Vaak kleine garages, mensen die het na hun uren doen of onbekende shops die zo vruchten plukken van hun inzet.

Kritiek is niet altijd slecht. Hangt ervan af hoe je het geeft en hoe men ermee om springt. Iedereen maakt wel is een fout
When going gets tough, the tough get going
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

Teunie schreef:Reacties zonder goede argumenten worden dan gewoon blindelings verwijderd.
ja dan moogde er hier wel al een paar verwijderen! of had je dat nog niet gezien? of moet ik u pm-n om dat te doen zoals er hier nog zijn :roll:
en je zit zelf dagelijks op het forum, dan moet je zeker al gemerkt hebben dat ad het constant op deliege gemunt heeft als je dit nog niet gemerkt hebt vind ik je zelf ook nogal partijdig :roll:
en 0-tolerantie? kritiek mag en moet, geen probleem mee maar bij elke gelegenheid gebruik maken om diezelfde kritiek op te halen? dan zouden no-limit en ralph hier nog aan het zeuren zijn, en, dat doen ze toch ook niet meer. Als je objectief zou reageren zou je zulke reply niet meer posten, sorry :roll:
nee man, je kan er mss niet aan doen en nog minder van weten hoe de vork op de steel zit maar er is hier meer aan de hand dan alleen maar kritiek geven, het gaat hier om zaken onderuit halen en er zijn er hier genoeg die ervan weten maar te laf om erover te posten
ps heb jij hier al een reply gezien van ad waar hij zijn probleem met deliege toelicht? ik niet! hoe zou dat komen?
swat ik zwijg erover want het is toch maar vechten tegen windmolens, denk er het uwe van dan doe ik dat ook wel
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

weet ge wat ik vindt de laaste tijd van het forum hier als hier iemand wat post is het drek klage niemand verdraagt nog iets van iemand anders das mijn menig
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

peet schreef:
Ralph schreef:Tsjonge jonge man, hoe oud ben jij nou? 10 ofzo? Ik zeg alleen dat kritiek geven niet verboden is.
grapje ge ralph :wink:
Oh ik dacht al, wat doet die Peet nu :shock: :D
Maar het is wel een hele aardige man hoor van Deliege :wink:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

wantjes schreef:
ja dan moogde er hier wel al een paar verwijderen! of had je dat nog niet gezien? of moet ik u pm-n om dat te doen zoals er hier nog zijn :roll:
en je zit zelf dagelijks op het forum, dan moet je zeker al gemerkt hebben dat ad het constant op deliege gemunt heeft als je dit nog niet gemerkt hebt vind ik je zelf ook nogal partijdig :roll:
en 0-tolerantie? kritiek mag en moet, geen probleem mee maar bij elke gelegenheid gebruik maken om diezelfde kritiek op te halen? dan zouden no-limit en ralph hier nog aan het zeuren zijn, en, dat doen ze toch ook niet meer. Als je objectief zou reageren zou je zulke reply niet meer posten, sorry :roll:
nee man, je kan er mss niet aan doen en nog minder van weten hoe de vork op de steel zit maar er is hier meer aan de hand dan alleen maar kritiek geven, het gaat hier om zaken onderuit halen en er zijn er hier genoeg die ervan weten maar te laf om erover te posten
ps heb jij hier al een reply gezien van ad waar hij zijn probleem met deliege toelicht? ik niet! hoe zou dat komen?
swat ik zwijg erover want het is toch maar vechten tegen windmolens, denk er het uwe van dan doe ik dat ook wel
Volgens mij bedoelde Teun dat in die eventuele nieuwe topic over 'dealer reviews', dat DAAR reacties zonder goede argumenten verwijderd worden :?
Of lees IK dat nu helemaal verkeerd ?
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

jaja daar ben ik het ook mee eens en zou zelfs goed zijn zo'n topic :wink:
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

wantjes schreef:ad, ik heb niks tegen u maar dat ge elke gelegenheid benut om deliege met de grond gelijk te maken vind ik toch wat zielig hoor!
er zijn er hier genoeg die met verschillende dealers één of meer slechte ervaringen gehad hebben maar daar gaat toch niet iedereen over blijven melken. Dat ge uw ongenoegen toelicht tot daar toe en dat is zelfs nuttig voor dit forum maar dat heb je bij mijn weten nog steeds niet gedaan. sorry, maar ik ben er content van deliege alhoewel het ook al gewrongen heeft maar ik ken geen enkele dealer waar dit niet eens gebeurd. En ik zeg dit niet omdat het onze sponsor is want indien je me kent zou je weten dat ik het hier evengoed zou posten als er iets verkeerd zou zijn(vraag maar aan deliege zelf)
ps hij heeft er genoeg gesponsord en toen was het al lof en glorie :roll:
Leuk dat je niets tegen me hebt :lol: Ik ook niet tegen u :wink:

Waarom heb jij daar last van ?? Maak je daar toch niet zo druk in, indien deliege echt die topwinkel zou zijn, hoef je helemaal geen reclame te maken want dan gaan ze daar toch allemaal :D :D

Leven en laten leven, iedereen moet er hier ook mee leven dat jullie steeds reclame maken en waarom, zoals je zelf zegt, omdat hij jullie sponsor is.... :lol: :lol:

Ik geef men mening op deze armen en ik denk dat ik er niet alleen zo over denk...maar ik zeg dan ook men mening!! Zoals ik ook over anderen doe! Eerlijkheid duurt he langst, vraag dat maar eens aan deliege :evil: :!:

....jij bent er tevreden ok dan, ik niet meer ...heeft me meermaals in het zakje gezet en ja ik ben dan niet mals met kritiek, MAAR deze is op grond van kennis van dat product of werken, dus denk maar niet dat ik deze zomaar ergens lig op te rakelen....
Ik rij nu al meerdere jaren continu recreatie met in totaal een 7 a 8 tal quads gehad te hebben kan ik je wel zeggen dat ik al meerdere dealers getest heb.

Moet mss ook eens gaan praten voor sponsor geld :lol: :lol:

ps: ken meerdere gasten uit het cross circuit, vraag hen gezouten mening maar eens over je goede vriend :wink: je zal versteld staan :!:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Banshee-Boy schreef:weet ge wat ik vindt de laaste tijd van het forum hier als hier iemand wat post is het drek klage niemand verdraagt nog iets van iemand anders das mijn menig
idd :(
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

ik reclame maken? zoek jij me die replys maar eens? ik zal er zeker meer van u vinden waar ge hem afbreekt. ik maak voor niemand reclame, ook niet voor mijn sponsors maar ik breek dan ook geen enkele af zonder reden hé
we spreken elkaar nog wel :wink:
ps chapeau voor bartie zijn houding daarvoor, hij zwijgt er tenminste over :!:
schiettecatte heeft me indertijd tegen 200% bij m'n kl*ten gehad, daarvoor ga ik toch ook niet, elke keer z'n naam hier valt, hem gaan afbreken. Zeg wat ge te zeggen hebt en zwijg er dan over :evil:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

en wat die lasnaden betreft, ik heb indertijd mijn armen 400€ betaald bij deliege. Dus een pak minder dan 700€, wat niet wil zeggen dat ze mogen slecht zijn maar vergelijk geen appels met peren hé. spotgoedkoop en topkwaliteit?! sorry ik heb ze nog niet veel samen gezien. één ding was zeker; sterk waren ze genoeg, daar heb ik zelfs de bewijzen van
Gesloten