a armen
wantjes we gaan het hierbij laten, het is het we echt niet waard dat wij hier liggen te zeveren over een derde!wantjes schreef:en wat die lasnaden betreft, ik heb indertijd mijn armen 400€ betaald bij deliege. Dus een pak minder dan 700€, wat niet wil zeggen dat ze mogen slecht zijn maar vergelijk geen appels met peren hé. spotgoedkoop en topkwaliteit?! sorry ik heb ze nog niet veel samen gezien. één ding was zeker; sterk waren ze genoeg, daar heb ik zelfs de bewijzen van
Zoals je zegt appelen met appelen en peren met peren dan kan je idd niet vergelijken met al die anderen hun materiaal!
Ik draai nu al bijna 10jaar mee in het autowereldje en amaai ik kan wel zeggen dat de quadwereld nogal een bekrompen sfeertje heeft.
Nog een kleintje, ikzelf heb niets te verliezen vandaar dat ik ook een gezouten mening kan geven, dat is het verschil tussen mij en anderen.
Forum is er juist voor je mening te zeggen.....
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ik had het over jullie !wantjes schreef:ik reclame maken? zoek jij me die replys maar eens? ik zal er zeker meer van u vinden waar ge hem afbreekt. ik maak voor niemand reclame, ook niet voor mijn sponsors maar ik breek dan ook geen enkele af zonder reden hé
we spreken elkaar nog wel
ps chapeau voor bartie zijn houding daarvoor, hij zwijgt er tenminste over
schiettecatte heeft me indertijd tegen 200% bij m'n kl*ten gehad, daarvoor ga ik toch ook niet, elke keer z'n naam hier valt, hem gaan afbreken. Zeg wat ge te zeggen hebt en zwijg er dan over
-
- Quad Expert
ja begrijp me niet verkeerd, das een mooie prijs als je ziet wat a-armen aan je quad doen. Ik zou persoonlijk veel liever 600-700 euro uitgeven aan armen dan aan motormods.
Ik ben altijd tevreden geweest over mijn (kleine) aankopen bij Deliege. Mooie prijzen! Ook toen de TM36 getest werd, chapeau voor David.
Maar het lassen van de armen zou een stuk beter mogen. En dat heeft weinig met de kostprijs te maken. Het leggen van een mooie las is weinig duurder dan het leggen van een minder mooie.
Ik ben altijd tevreden geweest over mijn (kleine) aankopen bij Deliege. Mooie prijzen! Ook toen de TM36 getest werd, chapeau voor David.
Maar het lassen van de armen zou een stuk beter mogen. En dat heeft weinig met de kostprijs te maken. Het leggen van een mooie las is weinig duurder dan het leggen van een minder mooie.
White LTZ-450 - powered by MSD -
en voor welke reden zou je dan ineens zo veel goedkoper krijgen ?? das natuurlijk leuk ! maar dan betaald de gewone burger dus veel te veelbanshee--lover schreef:bel hem met de groeten van hans... en die prijs is direct -100€
hebbek ook zo gdn...
grtzzzzzzzzzz
en als je met 2 maten en gewichten gaat handelen blijft het ni zo lang duren vrees ik , .... gewoon voor iedereen de juiste en zelfde korting en iedereen zal tevreden zijn !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
goed gedacht teunie
idd ad we zullen het er maar bij laten, maar zoals we al eens afgesproken hebben, we gaan dit eens uitpraten tss pot en pint hé je laat me maar weten wanneer
@lewis, idd geen 2maten en 2 gewichten, maar onze club gaat er en daarom vind ik het wel normaal dat wij die korting krijgen, er zijn daar ook afspraken over gemaakt, er zijn wel meerdere zaken die zo werken hé, maar idd niet voor de één wel en voor de andere niet
idd ad we zullen het er maar bij laten, maar zoals we al eens afgesproken hebben, we gaan dit eens uitpraten tss pot en pint hé je laat me maar weten wanneer
@lewis, idd geen 2maten en 2 gewichten, maar onze club gaat er en daarom vind ik het wel normaal dat wij die korting krijgen, er zijn daar ook afspraken over gemaakt, er zijn wel meerdere zaken die zo werken hé, maar idd niet voor de één wel en voor de andere niet
-
- Quadrunner
- Contacteer:
bekrompen? jah, ik wil juist niet dat er mensen zijn, die anderen hun zaak af breken omdat zij dan die klanten zouden(kunnen) inpikken. Zulke mensen zijn er trouwens in elk wereldje hoor, en als ik er zo eentje tegenkom denk ik er wel direct het mijne van, hun manier van werken zegt dan ook veel over hun persoonlijkheid, die mensen zullen aan mij niet veel verkopen hoorAd schreef: Ik draai nu al bijna 10jaar mee in het autowereldje en amaai ik kan wel zeggen dat de quadwereld nogal een bekrompen sfeertje heeft.
Nog een kleintje, ikzelf heb niets te verliezen vandaar dat ik ook een gezouten mening kan geven, dat is het verschil tussen mij en anderen.
en onlangs zat ik op kapaza te surfen op zoek nr een uitlaat en toen kwam ik jou daar tegen dat je allerlei onderdelen verkocht voor quads(we hebben toen nog gemaild want ik wist niet dat jij het was, remember?) Geen probleem mee, maar nu zijn al jouw advertenties veranderd onder de naam quadperformance, dan moet je hier niet zeggen dat je er niks bij te verliezen hebt hé, het tegendeel zou ik eerder geloven.
swat, van mij doe en laat je wat je wil maar stop ermee met andere dealers af te breken, heb je er een slechte ervaring mee gehad post het dan en leg het maar meteen uit de doeken waarom(daar zullen ze hier op het forum iets aan hebben), maar reageer niet elke keer dat die dealer zijn naam opduikt van sus en zo zonder uit te leggen waarom je zo reageert
Wantjes gingen we het hier niet bij laten??wantjes schreef:bekrompen? jah, ik wil juist niet dat er mensen zijn, die anderen hun zaak af breken omdat zij dan die klanten zouden(kunnen) inpikken. Zulke mensen zijn er trouwens in elk wereldje hoor, en als ik er zo eentje tegenkom denk ik er wel direct het mijne van, hun manier van werken zegt dan ook veel over hun persoonlijkheid, die mensen zullen aan mij niet veel verkopen hoorAd schreef: Ik draai nu al bijna 10jaar mee in het autowereldje en amaai ik kan wel zeggen dat de quadwereld nogal een bekrompen sfeertje heeft.
en onlangs zat ik op kapaza te surfen op zoek nr een uitlaat en toen kwam ik jou daar tegen dat je allerlei onderdelen verkocht voor quads(we hebben toen nog gemaild want ik wist niet dat jij het was, remember?) Geen probleem mee, maar nu zijn al jouw advertenties veranderd onder de naam quadperformance, dan moet je hier niet zeggen dat je er niks bij te verliezen hebt hé, het tegendeel zou ik eerder geloven.
swat, van mij doe en laat je wat je wil maar stop ermee met andere dealers af te breken, heb je er een slechte ervaring mee gehad post het dan en leg het maar meteen uit de doeken waarom(daar zullen ze hier op het forum iets aan hebben), maar reageer niet elke keer dat die dealer zijn naam opduikt van sus en zo zonder uit te leggen waarom je zo reageert
HAHAHAAAAA dacht je het ei van columbus gevonden te hebben
NEEN IK BEN NIET QAUDPERFORMANCE !!!!!!!!!!!!!!!
Laat me niet lachen....belachelijk lage prijzen.......hahahahahahahaaaa
-
- Quadrunner
- Contacteer: