zen ne nieuwe, en heb veel vragen, help???
zen ne nieuwe, en heb veel vragen, help???
hello. ik heb onlangs op het werk kunnen proeven van het quad rijden, en, om eerlijk te zijn, was verkocht. ik ben nu een beetje info aan het zoeken wat een goede quad is voor ne beginner, heb een b en c rijbewijs, zou er ook mee naar het werk willen bollen alsook in de bossen crossen. heb me al laten zeggen dat een 250cc al iets is, goed mee kan met verkeer en snel en tof genoeg voor in de bossen, nu nog welk merk??? ne lokale handelaar sprak vol overtuiging over een 'KYMKO', maar veel info vind ik daar niet over terug, en de prijs was rond de 4800eur. dusse....HELP??? alle simpele en eenvoudige info (zen een leek) is welkom. al vast bedankt
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
een kymko zal wel weer zo een namaak merk zijn waar ej inderdaad niet veel van terug vind. betrouwbaar .. da weetk nie zo.
de meeste mensen zullen gaan voor een bekend merk yamaha,kwasaki,suzuki,honda ..
omdat je toch een rijbewijs hebt en op de baan wilt en hier en daar een bosje meenemen zou ik persoonlijk voor de suzuki 400cc of de kawasaki 400cc gaan deze zijn betrouwbaar niet zoveel onderhoud en voor stukken altijd te bestellen en snel te verkrijgen
de meeste mensen zullen gaan voor een bekend merk yamaha,kwasaki,suzuki,honda ..
omdat je toch een rijbewijs hebt en op de baan wilt en hier en daar een bosje meenemen zou ik persoonlijk voor de suzuki 400cc of de kawasaki 400cc gaan deze zijn betrouwbaar niet zoveel onderhoud en voor stukken altijd te bestellen en snel te verkrijgen
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
Re: zen ne nieuwe, en heb veel vragen, help???
1 goede tip, spaar door voor een degelijk merkrebel schreef:hello. ik heb onlangs op het werk kunnen proeven van het quad rijden, en, om eerlijk te zijn, was verkocht. ik ben nu een beetje info aan het zoeken wat een goede quad is voor ne beginner, heb een b en c rijbewijs, zou er ook mee naar het werk willen bollen alsook in de bossen crossen. heb me al laten zeggen dat een 250cc al iets is, goed mee kan met verkeer en snel en tof genoeg voor in de bossen, nu nog welk merk??? ne lokale handelaar sprak vol overtuiging over een 'KYMKO', maar veel info vind ik daar niet over terug, en de prijs was rond de 4800eur. dusse....HELP??? alle simpele en eenvoudige info (zen een leek) is welkom. al vast bedankt
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Alle stukken zijn verkrijgbaar hoor.tim slijkpaling schreef:ik heb ook met een kymco gereden en ze zijn wel goed van motor maar als je er stukken van moet hebben is het wel wat anders
ik vindt dat je beter een yamaha koopt voor 5000 euro heb je al een suzuki ozark 250 cc voor en dat is toch wel net iets beter denk ik
Kymco komt van bij onze Aziatische vrienden, maar in tegenstelling tot de vele goedkope en waardeloze quadjes is deze Taiwanese vierwieler een taaie kerel.
Bij onze zuiderburen steken de Kymco's de betere merken de loef af en werd hij in 2004 uitgeroepen tot best verkopende quad!
Een stijlvol koetswerk in combinatie met een betrouwbare motor aan een concurrentiele prijs geeft een heerlijke mix.
Uiteraard kan je de Kymco niet gaan vergelijken met een Yamaha Warrior of Blaster, maar in zijn gamma is hij zeker een koploper.
Er zijn ook heel wat spullen voorhande after market, zodat je de quad naar eigen wensen kan personaliseren.
Ik heb de MXU en KXR 250 getest en was aangenaam verrast door het kunnen van deze quads. Prijs/kwaliteit een uitstekende deal.
Bij onze zuiderburen steken de Kymco's de betere merken de loef af en werd hij in 2004 uitgeroepen tot best verkopende quad!
Een stijlvol koetswerk in combinatie met een betrouwbare motor aan een concurrentiele prijs geeft een heerlijke mix.
Uiteraard kan je de Kymco niet gaan vergelijken met een Yamaha Warrior of Blaster, maar in zijn gamma is hij zeker een koploper.
Er zijn ook heel wat spullen voorhande after market, zodat je de quad naar eigen wensen kan personaliseren.
Ik heb de MXU en KXR 250 getest en was aangenaam verrast door het kunnen van deze quads. Prijs/kwaliteit een uitstekende deal.
When going gets tough, the tough get going
-
- Quadracer
http://www.kymco.com/us/showroom/atv/atvList.asp
die mongoose/kxr250 is best wel een knap quadje
die mongoose/kxr250 is best wel een knap quadje
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
deze zogenaamde vrienden kosten ons de kop met hun onstilbare honger naar de schaarse delfstoffen(metalen,aardolie)..Toine schreef:Kymco komt van bij onze Aziatische vrienden, maar in tegenstelling tot de vele goedkope en waardeloze quadjes is deze Taiwanese vierwieler een taaie kerel.
china,taiwan..1-pot nat(weinig geld=weinig kwaliteit=jammer van de energie die ze erin stoppen.)