Nieuwe Dinli's

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Motor verbeterde Cannondal motor

Bericht door brumm »

De Motor is een sterk verbeterde en betrouwbaardere versie van de Cannondale 440. Dat is een van de redenen dat het zo lang geduurd heeft voordat de quad gelanceert werd. Echter is het spijtig dat ze het frame (wat wel goed was) niet hebben behouden. Maar misschien dat er enkele race versies kunnen komen met het aluminium frame. Dat hebben ze toch al liggen en de rechten ook.
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Er komt een 500cc die meer in de buurt komt van de echte Cannondale, en ze zeggen dat ze later ook een 450cc versie ervan maken.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Re: Motor verbeterde Cannondal motor

Bericht door Alfredo »

brumm schreef:De Motor is een sterk verbeterde en betrouwbaardere versie van de Cannondale 440. Dat is een van de redenen dat het zo lang geduurd heeft voordat de quad gelanceert werd. Echter is het spijtig dat ze het frame (wat wel goed was) niet hebben behouden. Maar misschien dat er enkele race versies kunnen komen met het aluminium frame. Dat hebben ze toch al liggen en de rechten ook.
Ik dacht net dat alu niet goed was als frame... :? (het zou te snel barsten na een jump)
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Alfredo schreef:
brumm schreef:De Motor is een sterk verbeterde en betrouwbaardere versie van de Cannondale 440. Dat is een van de redenen dat het zo lang geduurd heeft voordat de quad gelanceert werd. Echter is het spijtig dat ze het frame (wat wel goed was) niet hebben behouden. Maar misschien dat er enkele race versies kunnen komen met het aluminium frame. Dat hebben ze toch al liggen en de rechten ook.
Ik dacht net dat alu niet goed was als frame... :? (het zou te snel barsten na een jump)
Ik wil wel eens zien dat iemand een Cannondale frame kapot springt, tot nu toe heb ik daar nog nooit van gehoord.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

SlOoT schreef:Ik wil wel eens zien dat iemand een Cannondale frame kapot springt, tot nu toe heb ik daar nog nooit van gehoord.
Ik zeg ook niet dat het niet stevig is, maar op Ebay zag ik DEZE quad staan, en hij werd mij afgeraden omdat hij een alu frame heeft (als je er mee springt, zou het buigen/barsten/breken)...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

brumm schreef:De Motor is een sterk verbeterde en betrouwbaardere versie van de Cannondale 440.
Cannondale motor? Dan vertrouw ik het niet meer :D
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

alu frame

Bericht door brumm »

Het zal niet lang duren of er komen meer en meer Aluminium framen.

De Motorcross is ook al overgestapt. Zie nieuwe 4 takt crossers. Daar springen ze serieus mee. Knappen ook niet allemaal.

Ralph het is een verbeterde en versterkte motor van Cannondale.

Trouwens ATK gebruikt nog wel het oude cannondale blok en frame, licht aangepast.
Plaats reactie