auto's is uw ding ge Kim206dbdragger schreef:1st zien en dan geloven![]()
tijden met een filmpken das het enigste bewijs wat ik moet zien
tijdens dat weekend gaat pas het 1 en ander te zien zijn,en dat zijn allemaal wagens die het al bewezen hebben![]()
geen cijferkes op een blad papier
mja kzijn daar nu eenmaal meer van op de hoogte dan van quads momenteel
Mustang-SUPERWheelie
-
- Quad Expert
- Contacteer:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
PK 1700 niet zo vreemd
Heb een hele tijd met amerikaanse auto's gespeeld. Er zijn in Amerika genoeg autos die voor weg gebruik zijn met 1200/1500 pk. Lachgas ed.
Heeft een keer in de chrome en vlammen een corvette gestaan met chip tuning en turbo's ruim 1200pk. dit was zonder lachgas dus die 1700pk is wel te halen. 900 pk dan hoef je niet eens zo gek te doen.
Zijn in de jaren 60/70 Amerikanen genoeg gemaakt met standaar rond 400pk.
Heeft een keer in de chrome en vlammen een corvette gestaan met chip tuning en turbo's ruim 1200pk. dit was zonder lachgas dus die 1700pk is wel te halen. 900 pk dan hoef je niet eens zo gek te doen.
Re: PK 1700 niet zo vreemd
brumm schreef:Heb een hele tijd met amerikaanse auto's gespeeld. Er zijn in Amerika genoeg autos die voor weg gebruik zijn met 1200/1500 pk. Lachgas ed.
gij pijst zeker dat de pk's er vanzelf bijkomen,ge moet is naar de prijs vragen van een wagen met 900pk
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
die corvette die je zegt komt heel wat meer bij kijken dan en chip en andere turbo,het is rap getypt mor zoek is wa verder ge zult verschieten wat er allemaal aan gebeurd is
en over het feit dat er genoeg wagens die met 1200/1500 pk rijden voor dagelijks gebruik,mja keep dreaming zo een wagens kunde op u 1 hand tellen en zeker niet met nos,das niet zoals in de films he die je waarschijnlijk gezien hebt ,nos gebruiken is gelijk aan telkens je een shot zet je moter wat dichter naar zijn graf brengen,dat gaat echt niet lang mee dan,tis wijs zolang het duurd
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
-
- Quadracer
- Contacteer:
@ 206dbdragger
ik denk ook niet dat er zo veel auto's rond rijden, beetje veel pk's he, en die nos, is idd wel wijs, maar kan niet goed zijn voor jou motor, verbrandt da nie een beetje veel aan je motor zelf? (of ben ik nu zo mis) komt toch meer bij kijken dan enkel een 'flesje NOS' aansluiten
ik denk ook niet dat er zo veel auto's rond rijden, beetje veel pk's he, en die nos, is idd wel wijs, maar kan niet goed zijn voor jou motor, verbrandt da nie een beetje veel aan je motor zelf? (of ben ik nu zo mis) komt toch meer bij kijken dan enkel een 'flesje NOS' aansluiten
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quadracer
ja moet volledig op je motor afgesteld zijn als je doet gelijk bij the fast and the furious met ze'n eclipske direct volle boost dan rijd ge uwe motor na een paar keer kapot zeker me 2shots vlak achter mekaar, die motor van hem is er nie opgemaakt op zo opgevoerd te zijn de skyline wel da zijn motore me racetechnologie die kunne da wel verdrage normaal maja te veel boost en ge ebt ook etzelfde probleem
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
welke is da ?? (auto en team )?
is da die jet car die daar rond de 450kmu kan ?
is da die jet car die daar rond de 450kmu kan ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...