Nieuwe Sym quadlander
Nieuwe Sym quadlander
Heb gisteren de nieuwe quadlander mogen bewonderen. Mooie quad. stukje op gereden maar nog niet serieus. kwam net uit de verpakking. showroom model. Is geen cross quad wel met kenteken. Lijkt een beetje op een yup model. Vakje voor de telefoon. Wel heel mooi afgewerkt. Zag ook onderdelen van E-ton. Mooi blok om te zien.
www.symscooters.nl en dan bij modellen kijken.
www.symscooters.nl en dan bij modellen kijken.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: wo 02 mar, 2005 13:25
- Locatie: Kester-Gooik
- Contacteer:
heb je soms geen foto's
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
hoeveel cc is dat?
is het raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
is het raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
250.6cc
Het is dus een 250cc vloeistofgekoelde motor met 4 kleppen.
Het geheel ziet er zeer afgewerkt uit. Momenteel wordt er gekeken waar de quad geknepen wordt. levert slecht 14 kw. Moet dubbel kunnen.
Het geheel ziet er zeer afgewerkt uit. Momenteel wordt er gekeken waar de quad geknepen wordt. levert slecht 14 kw. Moet dubbel kunnen.
4 takt crosser
De 250cc 4 takt crossers zitten momenteel wel op 40pk standaard.
Dus moet het wel mogelijk zijn. Maar ik denk dat er uit een 4 kleps motor 250cc toch zonder al te veel moeite 30pk te halen moet zijn zonder dat de betrouwbaarheid veel minder wordt.
Maar nu standaard getest (nog aan het inrijden) rijdt de Quadlander ruim 80 km/h. En accelaratie is ok.
De quad stuurt heel licht en ook zeer makkelijk te duwen. Is echter niet nodig heeft ook een achteruit.
Dus moet het wel mogelijk zijn. Maar ik denk dat er uit een 4 kleps motor 250cc toch zonder al te veel moeite 30pk te halen moet zijn zonder dat de betrouwbaarheid veel minder wordt.
Maar nu standaard getest (nog aan het inrijden) rijdt de Quadlander ruim 80 km/h. En accelaratie is ok.
De quad stuurt heel licht en ook zeer makkelijk te duwen. Is echter niet nodig heeft ook een achteruit.
Kawa of suzuki 250cc 4 takt Crosser
Ralph het standaard vermogen van deze machine is 43,1 pk.
Het blok van de LTZ is afkomstig van de DRZ 400 echter heeft deze in de motorvorm ook meer vermogen. Quad motorblokken worden op bepaalde punt gewijzigd.
Maar het is zeker geen dom idee om een 250cc 4 takt blok in een quad te zetten. Echter kun je dan beter een TRX 450 of YFZ 450 gebruiken. dan heb je nog meer vermogen.
Kijk anders maar op site van suzuki of Kawasaki voor de vermogens opgaven van de crossers.
Het blok van de LTZ is afkomstig van de DRZ 400 echter heeft deze in de motorvorm ook meer vermogen. Quad motorblokken worden op bepaalde punt gewijzigd.
Maar het is zeker geen dom idee om een 250cc 4 takt blok in een quad te zetten. Echter kun je dan beter een TRX 450 of YFZ 450 gebruiken. dan heb je nog meer vermogen.
Kijk anders maar op site van suzuki of Kawasaki voor de vermogens opgaven van de crossers.
Vanaf het blok
Alle gegevens die vermeld staan in brochures en merken sites is het vermogen vanaf het blok gemeten. Door een ketting aandrijving gelijk crosser als quad gaat er bijn evenveel verloren. Quad iets meer doordat deze een gehele as heeft en meer lagers wat nog weerstand geeft en dus vermogen verlies. maar gekoof me dat is geen 10 pk
sceptisch
Ik werk bij Theo Eggens Auto's. die heeft een race team Eggens Racing.
begin dit jaar hadden we een rijder op 250cc 4 takt.
die haalde met gemak de 33 pk waar jij het overhad op de testbank voordat deze werd getuned.
Maar je hoeft me niet te geloven.
begin dit jaar hadden we een rijder op 250cc 4 takt.
die haalde met gemak de 33 pk waar jij het overhad op de testbank voordat deze werd getuned.
Maar je hoeft me niet te geloven.
Re: sceptisch
Geloof jij nou echt dat zo'n sym 40 pk op het achterwiel heeft als een professioneel getunede honda 250 4 takt iets meer als 40 heeft. En 30 pk haalt die sym ook niet. Maarja blijf vooral dromen.brumm schreef:Ik werk bij Theo Eggens Auto's. die heeft een race team Eggens Racing.
begin dit jaar hadden we een rijder op 250cc 4 takt.
die haalde met gemak de 33 pk waar jij het overhad op de testbank voordat deze werd getuned.
Maar je hoeft me niet te geloven.