Niet willen starten.....!!
Niet willen starten.....!!
Mijn 150CC (Honda replica raptor) met vier versnellingen en een achteruit krijg ik niet aan de praat. Op het moment dat ik de bougie los draai en probeer te starten vonkt hij alleen als ik de elek starter los laat. Heb al een nieuw bombine geprobeerd... HELP
Laatst gewijzigd door Evert op wo 06 jul, 2005 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
oh ja mijn geburen hebben ook zo een ding. Hij is wel niet ingeschreven maar ze hadden eens 2u na elkaar gereden en hij was kapot olie filter en nog iets ma ik weet niet meer wat. Is echt niet betrouwbaar. maar ja.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
als hij vonkt als je je starter loslaat zit je ergens met een vals contact, controleer al je aansluitingen eens en zie dat er nergens een kabel bloot tegen je kader schroeft. voorderest kan je de normale dingen eens chekken, andere bougie, (daarmee zouk persoonlijk 1st beginnen) carburator kuisen luchtfilter kuisen, oliepeil nazien.
en heb je kicksterter? kick anders eens, misschien is je batterij gewoon te zwak om je motor te starten.
groetjes Robby
en heb je kicksterter? kick anders eens, misschien is je batterij gewoon te zwak om je motor te starten.
groetjes Robby
is dat niet dat uww noodstop (dat roodknopje) op uit is? Was ook eens bij de buren de bougie vonkte ook maar dat roodknopje was op uit.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Jeroen Wiering
- Toeschouwer

Nieuwe bougie geprobeerd? elektrode afstand gecontroleerd?
En dan nog iets wat sommige misschien niet zullen geloven; als een
bougie in de "buitenlucht" (dus tegen blok aan houden om vonk te
controleren) vonk hoeft dat niet automatisch te beteken dat hij dat binnen-
in ook doet.
Eén ding is wel zeker; als hij het buiten niet doet doet hij het binnen ook niet!
En dan nog iets wat sommige misschien niet zullen geloven; als een
bougie in de "buitenlucht" (dus tegen blok aan houden om vonk te
controleren) vonk hoeft dat niet automatisch te beteken dat hij dat binnen-
in ook doet.
Eén ding is wel zeker; als hij het buiten niet doet doet hij het binnen ook niet!