WEL OF NIET OP DE AUTOSNELWEG ?
WEL OF NIET OP DE AUTOSNELWEG ?
Ik heb de wetgeving over de quads uitgeplozen en eindelijk duidelijkheid gevonden of er in Nederland wel of niet op de autosnelweg gereden mag worden.
WEL DUS !!!
Zie hier maar http://www.verkeerenwaterstaat.nl/?lc=nl&page=250 Ik heb dit nu bij mijn papieren altijd bij me als bewijs.
WEL DUS !!!
Zie hier maar http://www.verkeerenwaterstaat.nl/?lc=nl&page=250 Ik heb dit nu bij mijn papieren altijd bij me als bewijs.
-
- Quadracer
- Contacteer:
nice, ik dacht in België van niet in Holland precies wel,
effe geluk hebbe jullie seg
effe geluk hebbe jullie seg
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
-
- Quadracer
even voor die het niet weten, in nederland is autosnelweg ook hetzelfde als hier de vierbaansweg !!
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
ah
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
- Contacteer:
een autoweg is bij ons in België een baan waar je 90 km/h mag (mag je wel met quad op) maar op de autosnelweg niet (bij ons dan)
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Autosnelweg is altijd een weg met ongelijkvloerse kruisingen.Word aan gegeven met het blauwe bord met het witte viaductweggetje erop en daar geld 120 km/u. Autoweg word aangegeven met een blauw bord met een witte auto erop. Hierbij geld 100 km/u Tenzij de snelheid anders staat aangegeven.
Op mijn kenteken van de Aeon Cobra 180 RS word geen snelheid genoemd .
Het is wel vragen om enge situaties om met 70 km/u op de autosnelweg te gaan rijden , maar het mag dus wel.
Op mijn kenteken van de Aeon Cobra 180 RS word geen snelheid genoemd .
Het is wel vragen om enge situaties om met 70 km/u op de autosnelweg te gaan rijden , maar het mag dus wel.
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
volgens mijn theorieboek van het autorijexamen staat er dat quads en landbouwvoertuigen niet op de autoweg mogen rijden
z-400, full yoshi comp, goldspeed nerfbars, trailtech, maier racing hood, durablue +2, spacers +2, douglas .190, kenda klaw's, alba korry elis stickers,
MEMBER OF THE ::FLYING WHITE BROHTERS::
MEMBER OF THE ::FLYING WHITE BROHTERS::
Voor België:
Een trike mag max. 1.000 kg wegen in lege toestand
Een quad 400 kg (max. 15 kW)
of 550 kg als deze voor goederenvervoer wordt gebruikt (max. 15 kW.)
Een Quad, en een Trike < 400 kg zijn veboden op de autosnelweg.
Omdat je quad niet meer dan 400 kg mag wegen, en hij meer dan 400 kg moet wegen voor op de autosnelweg, is het onmogelijk deze te gebruiken...
Een trike mag max. 1.000 kg wegen in lege toestand
Een quad 400 kg (max. 15 kW)
of 550 kg als deze voor goederenvervoer wordt gebruikt (max. 15 kW.)
Een Quad, en een Trike < 400 kg zijn veboden op de autosnelweg.
Omdat je quad niet meer dan 400 kg mag wegen, en hij meer dan 400 kg moet wegen voor op de autosnelweg, is het onmogelijk deze te gebruiken...
alles wat wettig zeventig per uur kan halen mag op de snelweg en quads ook. Mijn schoonbroer is commisaris in brussel en wist me dit te zeggen
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
-
- Quadrunner
- Contacteer: