Pro en contra's

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Pro en contra's

Bericht door Wild cat »

Ik zal op de een of andere manier toch aan wat info moeten geraken dus vandaar die vraag hier.
Wat zijn de pro's en contra's van:
Grizzly, Brute force en de sportsman.
Ervaring etc alles is welkom.
Heb trouwens al wel gehoord van een verdeler dat ge onder een grizzly praktisch geen grotere banden kunt steken omdat ge de steekassen direct over trekt.
Heeft hier al iemand ervaring mee.
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Wild cat »

Is er nu niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen.
Ben hellemaal nieuw in de quad wereld dus wil eerst wel het een en ander aan info opstrijken eer ik er ene ga kopen maar ja op deze manier gaat dat ook nie vlot.
Ik wil wel met die quad extreem gaan want dat deed ik vroeger met men 4x4 ook en ben in de 4x4 redelijk bekend geworden door het extreem.
Hier een klein voorbeeld van men 4x4 in de vorm van een foto.

Afbeelding

Afbeelding

Het is nu dus de bedoeling dat ik met de quad ook zo ga rijden maar ja de welke???
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Heb je nog zulke foto's van uw jeep??
Anders zou ik voor de grizzly gaan zeer sterk beest en geraakt overal door. De brute force is ook zeer goed. Het zijn allebei goeie quads maar persoonlijk zou ik voor de grizzly gaan maar ja ieder zijn eigen keuze :D
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

ik zou ze allemaal eens testen. je moet proberen aan mensen te vragen die er mee rijden wat zij er juist van vinden. ik heb al gehoord dat de kawa brute force heel veel kracht heeft, en ik vind dat hij er nog goed uitziet maar meer weet ik er niet van. ik zelf heb al regelmatig met een grizzly gereden en is aangenaam om mee te rijden (onafhankelijke vering achteraan doet wonderen) ik vind persoon dat hij goed marcheerd en dat alles goed gaat, weinig (geen) klachten over, trekt zich ook zo goed als overal door. en ik denk dat andere banden en een winch op elke utility wonderen kunnen doen :D nog veel geluk met je keuze, en beetje geduld voor antwoorden, die komen nog wel :wink:
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Deekske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Deekske »

ik heb een brute force, die heeft ook onafhankelijke ophanging achteraan, is zeer krachtig, meer power dan de grizzly, kheb nog niet met een grizzly gereden dus vergelijken qua handling kan ik niet, denk dat het smaak en goesting is, mag altijd eens testritje komen maken, maar over een week ben ik 1 maand weg.
je hebt dan ook nog king quad, outlander e.d., vind ik persoonlijk lelijke dingen, maar dat is wat ik al zei, ieder zen goesting.
Kawasaki Brute Force 750i 4x4
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Als ik puur de topics een beetje nalees kom ik tot volgende vaststellingen :

GRizzly : als je wil doen zoals op de foto's, zal je al vlug grotere velgen willen steken. Dan is bekend dat de steekassen een zwak punt vormen.

Brut force : Staat bekend als zeer krachtige machine. In ATV magazine (summer 2005) staat en artikel over algemene terugroep voor deze die gebouwd zijn tussen april 2004 en september 2004.

Honda Rincon : het grote voordeel is de mechanische versnellingsbak t.o.v. de vario bij de andere.

Suziki Kingquad : hier nog weinig over gelezen ????

Bombardier outlander 800 : de Krachtigste, het meest koppel

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Ivo
Suzuki - Kingquad
Plaats reactie