pinker probleempje?
pinker probleempje?
Gisteren ontdekt da mijn pinkers van voor en van achter nie marcheren van mijn blaster
.Kan hier omtrent iemand wat meer uitleg geven of ik ergens naar een kapotte zekering moet zoeken of iets dergelijks...met andere woorden waar ik het eerst moet gaan zoeken om het probleem te vinden.grtz
Re: pinker probleempje?
Zoek met een multimeter tot waar je stroom krijgt, dan heb je al een overzicht van wat er stuk kan zijn...rudiero schreef:Gisteren ontdekt da mijn pinkers van voor en van achter nie marcheren van mijn blaster.Kan hier omtrent iemand wat meer uitleg geven of ik ergens naar een kapotte zekering moet zoeken of iets dergelijks...met andere woorden waar ik het eerst moet gaan zoeken om het probleem te vinden.grtz
mast = minkabel kan dat ook zijn als die vuil is werkt dieje nest al nie
heb tijdje geleden pinker's bij mijne opgezet en pinker doos kapot denk ik eigenlijk personelijk niet omdat mijne 1 deuk heeft en werkt nog ik denk gewoon stomme mast kabel of wel plus
veel kan dat eigenlijk nie zijn
ale veel rommel van kabels
ik wil wat slimmer worden over quad 
-
Jeroen Wiering
- Toeschouwer

Re: pinker probleempje?
Kun je beter een proeflampje gebruiken; een lekspanning meet je netAlfredo schreef:Zoek met een multimeter tot waar je stroom krijgt, dan heb je al een overzicht van wat er stuk kan zijn...
zoals echte stroom als 12 volt terwijl een lekspanning geen vermogen
heeft en dus geen (knipper)licht laat branden