probleem yfz
Tipje van Keesie (Mark): De bougie zit helemaal binnenin de cilinderkop, haal die bougiekap er uit, trek die kap uit elkaar, maak alle onderdelen schoon en droog.
Vervang de bougie en blaas daar binnen alles schoon met remmenreiniger of iets anders vochtverwijderends. Zet de bougiekap weer inelkaar, sluit hem weer aan en zet hem op zijn plaats.
Zo is alles weer vuil en vochtvrij.
Vervang de bougie en blaas daar binnen alles schoon met remmenreiniger of iets anders vochtverwijderends. Zet de bougiekap weer inelkaar, sluit hem weer aan en zet hem op zijn plaats.
Zo is alles weer vuil en vochtvrij.
ben er nog steeds niet uit
heb nu de originele uitlaat en originele hoofdsproeier met stat. sproeier 45 erin zitten en nu is het weg
als ik v hasselt demper terugzet is het er weer ongeacht welke sproeier bezetting dan begint ie weer
heeft er iemand al eens problemen gehad zoals op yfzcentral met de gewikkelde spoel die de spanning verzorgt
het schijnt dat daar ook zo een soort klacht vandaan kan komen
kheb vermoeden dat ik met originele uitlaat net buiten da toerengebied blijf en met vh er net in kom waardoor ontsteking wegvalt?
heb nu de originele uitlaat en originele hoofdsproeier met stat. sproeier 45 erin zitten en nu is het weg
als ik v hasselt demper terugzet is het er weer ongeacht welke sproeier bezetting dan begint ie weer
heeft er iemand al eens problemen gehad zoals op yfzcentral met de gewikkelde spoel die de spanning verzorgt
kheb vermoeden dat ik met originele uitlaat net buiten da toerengebied blijf en met vh er net in kom waardoor ontsteking wegvalt?
Het zal wel vocht aan de bougie zijn , heb daar ook lang naar gezocht. Als je het probleem hebt , trek de bougiekop eraf en als deze onderaan vochtig is ........... Als je op de quad zit , zit links van de cilinderkop een gaatje om het eventuele water van de bougiekop weg te laten , blaas deze effe door zodat het eventuele water weg kan. als je onderxeg bent haal je gewoon bougiedop eraf , je quad effe op de zijkant gooien zodat het water eruit loopt , dop zuiver maken en rijden tot een plas of drie verder en alles herhalen . Ik heb nieuwe dop + dichting gestoken en geen problemen meer .bansheefreakie schreef:ben er nog steeds niet uit
Groetjes Peter