in de zak gezet

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

ik geloof dat een officieele erkende kawa dealer geen grijze inport mag verkopen?? want dan kan hij zijn dealerschap verliezen? en als ze dat niet willen zijn ze beter dat ze u ne 2005 bezorgen :!: :!:
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door X3m »

wat bedoel je met grijze import? Ja sorry kben zo niet thuis in dat soort zaken.

@ iedereen, inderdaad het is mss wel stom van me geweest dat ik zoveel betaald heb. Ik kende de modderberen nog niet toen ik die quad had gekocht en had nog weinig verstand van quads, nu nog steeds hoor :), maar als je bij een officieele dealer gaat, ga je ervan uit dat hij je hetjuiste model verkoopt en dat de prijs klopt

Alleszins, ik moet mijn geld terug hebben anders worden er stappen ondernomen, maandag bel ik naar kawasaki belgium.
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

grijze inport dat zijn quads via het buitenland in gevoerd worden,dus als je een officieele erkende kawa dealer bent moet je quads of moto's verkopen die af geleverd worden door kawazaki verdeler van belgie??
gelijk in uw geval hebben ze u een quad verkocht die van italie komt omdat die daar gehomologeerd zijn?
ik hoop dat je begrijpt wat ik wil uitleggen :wink:
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door X3m »

Ja ik begrijp het. Bij mij is het een versie uit Italie. Die verdeler zegt dat hij de modellen die hij verkoopt krijgt van de hoofdverdeler in Brussel. Op het inschrijvingsbewijs staat er een stempel op datum 9/10/2004 dat hij via de douane van Aalst in binnengekomen. Raar vind ik toch allemaal?
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Suzuki Belgium heeft indertijd zelfs de Z400 vanuit Portugal goedgekeurd ingevoerd en in Belgie verdeeld.
Enjoy your ride...
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

advokaat erbij gehaald

Bericht door X3m »

Ik kwam toevallig gisteren een advokaat tegen op mijn tennisclub. Kheb daar ff met gepraat en hij zei me dat ik alleszins geld terug krijg of dat ik het hele bedrag kan terug eisen en mijn quad kan terug geven.
+ dat de verdeler nog eens 10% van de betaald prijs moet geven aan mij omdat hij de verkoopsovereenkomst niet geeft nageleefd!! Bewijsstukken heb ik voldoende zegt de advokaat, omdat op de faktuur bouwjaar 2005 staat en op mijn papieren 2004.

Ik laat nog wel iets weten hoe het verder verloopt
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Als er een verkeerd bouwjaar opstaat heb je inderdaad wel kans dat je iets kunt bereiken, veel succes ermee!

Hou ons maar goed op de hoogte.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

dat is al een goed begin nu hopen dat alles goed komt voor u
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door X3m »

sorry voor mijn spellingsfouten, te snel getypt

geeft=heeft
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

heb daarnet nog met iemand gebeld hij heeft het zelfde voor staat ook op factuur model 2005 en is een model 2004 maar heeft wel korting van 10% gekregen dus zijn quad komt op 7560€
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Smoke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Smoke »

@ x3m

naar het vredegerecht gaan, hier heb je geen advocaat voor nodig en dus hoge procedure kosten zullen zeker uitblijven!
op basis van 'dwaling' het contract proberen nietig te verklaren!
dwaling is het gevolg van een onvrijwillig verkeerde voorstelling waardoor iemand toch de overeenkomst sluit
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door X3m »

@ smoke

Dat is ook een mogelijkheid!

Maar ik ga eerst zelf proberen. De meeste dingen los je zo op. En ik zal dan informatie zoeken om verder te gaan. Vredegerecht of advokaat, procedurekosten zijn voor de verliezende partij. En volgens mij is het niet onvrijwillig. Er staat terug een oud model in zijn toonzaal!!

Alleszins al bedankt smoke
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

het ziet er naar uit dat het nog goed zal komen, nog veel succes
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

X3m schreef:@ smoke

Vredegerecht of advokaat, procedurekosten zijn voor de verliezende partij.
Maar het ereloon van de advocaat moet je zelf betalen, en dat kan soms hoog oplopen... (of je moet er één pro deo raadplegen)

Ik zou het inderdaad zelf proberen op te lossen, ipv onmiddellijk het gerecht er bij te halen. Hopelijk kom je zelf tot een overeenkomst en let je in het vervolg een beetje beter op met zo'n dure aankoop... :wink:
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door X3m »

inderdaad, dat is misschien wel mijn eigen fout van die prijs! Maar toen was toen en toen was ik nieuw in het quadwereldje. Nu heb ik de modderberen leren kennen en weet ik beter.

Verschillende mensen en ik zijn research aan het doen naar de zaak.
We gaan proberen het hele bedrag terug te krijgen.

Ipv een nieuwe kawa kfx 400 zou ik graag een Raptor 660 kopen :roll:

Allé ja ik zie wel, kawa kfx 400 is wel redelijk goed
Plaats reactie