Jumpingjet cdi op yfz450
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
[quote="banshee--lover"]ik ook ! zou ook 1 willen voor banshee
had dat graag op de euro quad days eens willen testen... maar zo te horen worden die dagen verzopen met regen
grtzzzzzzzzzzzzz[/quote]
och och de weerman kan nog niet eens het weer voorspellen voor de dag erna, wat zou hij het dan wel kunnen voor het weekend...
had dat graag op de euro quad days eens willen testen... maar zo te horen worden die dagen verzopen met regen
grtzzzzzzzzzzzzz[/quote]
och och de weerman kan nog niet eens het weer voorspellen voor de dag erna, wat zou hij het dan wel kunnen voor het weekend...
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
- Contacteer:
bij ons regende het in de namiddag af en toe en daarnet een goed onweer, dus zou het kunnen dat ze bijleren?? or lucky guess???SlOoT schreef:Voor vandaag hadden ze hier regen voorspelt.... ....hele dag lang de zon geschenen
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Wat houd zo een jumpingjet cdi in. Heeft er mss iemand een foto of zo?? en zo dat ook voor een raptor 350 bestaan (waarschijnlijk niet)?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ah bedankt. Ik wist niet dat er al een topic was
Toch bedankt
Toch bedankt
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
dus als ik het goed begrijp is het om hoger in toeren te gaan en meer koppel
Zo kan je het héél ruwweg stellen.Sebastien schreef:dus als ik het goed begrijp is het om hoger in toeren te gaan en meer koppel
De CDI regelt een heel aantal zaken van het motormanagement. Door deze waardes te perfectioneren (dit is gedaan op een testbank, voor de meeste gangbare modellen), kan je een hoger rendement krijgen. Indien het vermogen bij de normale begrenzer nog voldoende is, dan wordt deze ook wat verder gezet.
Mijn quad is vorige week een aantal dagen op de testbank geweest, omdat er nog geen curves waren voor de 450 kit. Hiervan post ik nog wel een apart verslag, zo snel ik de dyno's heb, dan weet ik ook hoeveel PK.
Wat ik wel al kan zeggen is, dat, na een half uur testen ik al op 42pk
op de wielen zat, met holeshots, dus dit geeft ook nog verlies aan grip op de bank.
-
- Quadracer
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb hier een JJ CDI liggen voor yfz, volgende week gaat die normaal op testbank, en kijken we wat er uitkomt. Heb ook nog een dyna CDI liggen en gaan die ook testen. Mocht er iemand een Vortex liggen hebben mag je die me altijd bezorgen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Kan je dan ook even de curves online zette? ben wel benieuwd naar het resultaat. Die van mij gaat normaal ook nog eens terug op de testbank, deze keer bij Doma, maar dit kan nog even duren, eerst moet ie volledig in orde zijn.No Limit YFZ schreef:Ik heb hier een JJ CDI liggen voor yfz, volgende week gaat die normaal op testbank, en kijken we wat er uitkomt. Heb ook nog een dyna CDI liggen en gaan die ook testen. Mocht er iemand een Vortex liggen hebben mag je die me altijd bezorgen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Normaal ging test deze week gebeuren maar blok ligt momenteel open voor nieuwe derde versnelling, hopelijk volgende week dus.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be