eindelijk begonnen aan de kfx 400
-
- Easy Quadrider
eindelijk begonnen aan de kfx 400
hallo ik ben eindeljik begonnen aan mijn kfx je na lange tijd en ik zou jullie meningen ook eens willen kheb dus al besteld de volledege uitlaatlijn van rino . handbeschermers van ufo .nerfbars van goldspeed met fluo groene lintjes ik ben het twijfelen of ik nu de air flow kit van twin air ook zou bestellen of niet of wa zoude jullie doen als volgende ?maar het is niet mijn bedoeling om hem eigenlijk super breed te maken dus... ik had al gedacht aan zwartte velgjes ofzo van itp ... of een ander stuurtje wat denken jullie ervan mss gaan onze meningen verschillen maar ben toch eens beniuewd greeetzzzz
Pro flow kitje van twinair is nie mis hoor, gemakkelijk te demonteren en tis gene slechter mous. Ik heb er ene steken op mijne quad met een powerlid bovenop.
Toch zou ik eens nadenken om hem te verbreden hoor, maakt je quad 1000x stabieler. Dit zullen de andere forumleden ook wel zeggen.
mvg
Toch zou ik eens nadenken om hem te verbreden hoor, maakt je quad 1000x stabieler. Dit zullen de andere forumleden ook wel zeggen.
mvg
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u