100 cc unili rolletjes
100 cc unili rolletjes
een vriendje van mijn heeft een 100 cc unili maar hij wil er zwarede rolletje is hoe zwaar zal ie ze moeten doen ?
-
- Quadracer
- Contacteer:
je moet je eerst eens afvragen of je wel zwaardere rolletjes wilt en of ze te krijgen zijn. tenzij er dezelde ingaan als in een scooter.
Zwaardere rolletjes staat gelijk aan een zwaarder vliegwiel en dus een trager reagerende motor die moeilijker op toeren komt ed Het enige voordeel van een zwaar vliegwiel is dat je tegen een berg op bijna geen snelheid verliest door de zwaar doordraaiende massa. Rolletje moeten altijd zo licht mogelijk tot ze zo licht zijn dat ze de vario niet vol naar buiten kunnen drukken dan zijn ze te licht en verlies je er topsnelheid aan. Ook draait je motor dan overtoeren en das niet de bedoeling.
Zwaardere rolletjes staat gelijk aan een zwaarder vliegwiel en dus een trager reagerende motor die moeilijker op toeren komt ed Het enige voordeel van een zwaar vliegwiel is dat je tegen een berg op bijna geen snelheid verliest door de zwaar doordraaiende massa. Rolletje moeten altijd zo licht mogelijk tot ze zo licht zijn dat ze de vario niet vol naar buiten kunnen drukken dan zijn ze te licht en verlies je er topsnelheid aan. Ook draait je motor dan overtoeren en das niet de bedoeling.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"