in de zak gezet
kben echt blij dat ik hier op het forum zit.
Tzijn hier denk ik allemaal wijze gasten en het zijn mensen die mekaar steunen en helpen in het quadwereldje!
Thx to all
Tzijn hier denk ik allemaal wijze gasten en het zijn mensen die mekaar steunen en helpen in het quadwereldje!
Thx to all
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
Indien op je factuur duidelijk het model en bouwjaar staat (wat bij een geldig factuur zo is), zal je zonder problemen de betreffende quad kunnen eisen.
In alle geval Kawa meteen op de hoogte stellen als ze bij Interbike geen blijk van medewerking geven en het zaakje bij hen voorleggen.
Ze moeten leveren wat er op factuur staat en dat is in dit geval een model 2005.
Wat het teveel betalen betreft is dit niet strafbaar. Als een verkoper een vette winstmarge hanteert en een consument zo gek is dit te betalen (no offense) is dat voor hem mooi meegenomen. Het is tenslotte om zijnen boterham te verdienen dat hij de zaak heeft.
In alle geval Kawa meteen op de hoogte stellen als ze bij Interbike geen blijk van medewerking geven en het zaakje bij hen voorleggen.
Ze moeten leveren wat er op factuur staat en dat is in dit geval een model 2005.
Wat het teveel betalen betreft is dit niet strafbaar. Als een verkoper een vette winstmarge hanteert en een consument zo gek is dit te betalen (no offense) is dat voor hem mooi meegenomen. Het is tenslotte om zijnen boterham te verdienen dat hij de zaak heeft.
When going gets tough, the tough get going
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
idd, de vrederechter is bevoegd voor alle geschillen minder dan 1860,- euroivoor schreef:Ben niet zeker, maar ik denk dat het bedrag te hoog is om dit via het vredegerecht te kunnen oplossen.
je zal dus bij de rechtbank van eerste aanleg moeten gaan aankloppen, indien je de totale koopsom wilt terugvorderen.