Een begrenste quad
-
- Toeschouwer
Een begrenste quad
Hallo iedereen
Ik ben sinds kort eigenaar van een Cpi crap 50 (bromquad)
Nou heb ik een klein probleempje: hij wil niet harder als 40 km/h nou vraag ik me af waarop hij allemaal begrenst zou kunnen zijn en hoe je dat eraf kunt hale..er ligt gewoon een scooterblok in, normaal is een scooter begrenst door een prop in de uitlaat maar de dealer waar ik de quad heb gekogt heeft gekeken maar niets gevonden....
Alvast bedankt
gr Sjoerd
Nou heb ik een klein probleempje: hij wil niet harder als 40 km/h nou vraag ik me af waarop hij allemaal begrenst zou kunnen zijn en hoe je dat eraf kunt hale..er ligt gewoon een scooterblok in, normaal is een scooter begrenst door een prop in de uitlaat maar de dealer waar ik de quad heb gekogt heeft gekeken maar niets gevonden....
Alvast bedankt
gr Sjoerd
KOPKLUVEN EN STRUUKDUKE ZEIT TINUS TUSSENGAS
Hij heeft alleen naar die prop in de uitlaat gekeken?
Er zijn toch meer mogelijkheden waardoor hij begrenst kan zijn.Wel verschilt dit van merk tot merk.
bv- door de cdi(regelt tijdstip v/d ontsteking van de bougie)
- of eventueel varioring in vario verwijderen
- inlaatbegrenzing:het membraan of spruitstuk dat begrenst is
en als de begrenzing weg is zijt ge wel nog' beperkt ' door de luchtfilter...
Raar dat garage da nie vindt
Er zijn toch meer mogelijkheden waardoor hij begrenst kan zijn.Wel verschilt dit van merk tot merk.
bv- door de cdi(regelt tijdstip v/d ontsteking van de bougie)
- of eventueel varioring in vario verwijderen
- inlaatbegrenzing:het membraan of spruitstuk dat begrenst is
en als de begrenzing weg is zijt ge wel nog' beperkt ' door de luchtfilter...
Raar dat garage da nie vindt
-
- Toeschouwer
-
- Quadracer
- Contacteer:
Doe vooral je best wij hebben een aeon 50cc cobra gehad met origineel (taiwan) spruitstuk zonder begrenzers dus en een ander tandwiel verder zat er dus geen begrensing in maar hij haalde nog maar de 50 met moeite. Zelfs als je een 70cc neemt valt het nog tegen ben ik bang.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Een quad is een pak zwaarder, heeft 4 wielen ipv 2, (mx banden, niet volledig opgepompt?), ...Sjoerdquadrijder schreef:Hey
ik denk wel dat die minimaal de 70 moet halen want er ligt gewoon scooterblok in en hij is iets zwaarder dan een scooter ik ga vanmiddag kijken of mss spruitstuk te klein is khoop dak t snel vind...
gr
Dit zijn allemaal factoren die voor een lagere topsnelheid zorgen...
-
- Toeschouwer
Heay
Ja alfredo je hebt wel gelijk dat ik meer weerstand heb want ik 4 wegbanden erop liggen achter 225 breed en voor 165 maar ik vind het raar dat de quad met iemand agterop precies even hard gaat en nauwelijks extra moeite heeft...ik denk dat hij OF elektronisch is begrenst OFdoor een vernauwing in de uitlaat...
gr
Ja alfredo je hebt wel gelijk dat ik meer weerstand heb want ik 4 wegbanden erop liggen achter 225 breed en voor 165 maar ik vind het raar dat de quad met iemand agterop precies even hard gaat en nauwelijks extra moeite heeft...ik denk dat hij OF elektronisch is begrenst OFdoor een vernauwing in de uitlaat...
gr
-
- Toeschouwer
hey
ik zat net naar men carbarateur te kijken en ik zag een zwartedop met een leiding eraan. toen ik de leiding volgde kwam er een electriciteitsdraadje uitzetten...volgens mij hoort er geen draadje naar de carbarateur te gaan....kan dat het hele eiereten zijn?
gr Sjoerd
ik zat net naar men carbarateur te kijken en ik zag een zwartedop met een leiding eraan. toen ik de leiding volgde kwam er een electriciteitsdraadje uitzetten...volgens mij hoort er geen draadje naar de carbarateur te gaan....kan dat het hele eiereten zijn?
gr Sjoerd
Het is een 50cc quad, dus met een brommerrijbewijs mag je ermee op straat. Dit wilt ook zeggen dat hij begrensd is op 45km/u... Veel sneller ga je toch niet geraken ze, mss max 60, met een groter tandwiel dan...Sjoerdquadrijder schreef:Heay
gr
Electrisch begrenst kan, wss zit je dan met een begrensde CDI...
-
- Quad Master
- Contacteer:
Re: Een begrenste quad
yoSjoerdquadrijder schreef:Hallo iedereen
Alvast bedankt
gr Sjoerd
ge moe eens kijken aan u gas mss zit de begrenzer es uitvijsen nie helemaal een stukje dat de vijs nog goed vast zit
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Easy Quadrider