knallen uitlaat
-
- Toeschouwer
knallen uitlaat
kan iemand hier mij misschien iets wijzer maken? ken zelf echt niets van quads.
wanneer ik met mijne quad rij komt er soms plots een zeer luide knal uit mijn uitlaat dak mijn eigen ne bult verschiet, is dit erg? kan dit gemakkelijk opgelost worden?
merci he
a ja ik heb ne yamaha bruin 4x4
wanneer ik met mijne quad rij komt er soms plots een zeer luide knal uit mijn uitlaat dak mijn eigen ne bult verschiet, is dit erg? kan dit gemakkelijk opgelost worden?
merci he
a ja ik heb ne yamaha bruin 4x4
Life is a game, play it!
heb je er mss een andere uitlaat op gedaan?
Het zal waarschijnlijk zijn doordat de benzine niet helemaal verbrand en komt het in de uitlaat terecht en maakt het zo knallende geluiden
Het zal waarschijnlijk zijn doordat de benzine niet helemaal verbrand en komt het in de uitlaat terecht en maakt het zo knallende geluiden
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
ketting JETTING is geen typefout hoor
Weet ook niet goed hoe je het naziet, heeft iets te maken met je bezine toevoer in je carburateur , dus moet je ff op het forum zoeken anders ff vrage aan iemand hier, aan je ketting moet je in ieder geval niets doen
Weet ook niet goed hoe je het naziet, heeft iets te maken met je bezine toevoer in je carburateur , dus moet je ff op het forum zoeken anders ff vrage aan iemand hier, aan je ketting moet je in ieder geval niets doen
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
allemaal waarheid, echter wel bij het begin beginnen.Robby schreef:en de oorzaken daarvan kunnen zijn=> vuile luchtfilter,andere uitlaat, slechte ontsteking...
als de quad nog "standaard" is kunnen er maar enkele oorzaken zijn die moeten worden gecontroleerd, deze zijn;
1 valse lucht in het uitlaatsysteem (niet luchtdicht over de hele lengte en op diverse aansluitingen)2 valse lucht in het inlaatsysteem, en dan vooral tussen carburateur en spruitstuk/cilinderkop,3 luchtfilter sterk vervuild / vuil in de carburateur,4 klepspeling niet correct,5 powervalve niet goed,6 vervuilde bougie(koolkorrel op of tussen isolatorneus en massa tip)7 benzine luchtverhouding niet goed (alleen te controleren door iemand met zicht op het geheel en/of co meting)
De ontsteking kan een oorzaak zijn maar dan vaak alleen bij contactpunt uitvoeringen (oeps was dá ), bij moderne cdi ontstekingen heb ik het nog nooit meegemaakt.
als zich bij deze symptomen tevens een vermogensverlies voordoet kunnen alle punten zoals hierboven beschreven van toepassing zijn, het is echter gewoon een kwestie van afvinken en je komt vanzelf bij de oplossing terecht.
Ja ja dat kan DE BESTE overkomen, anders kan het MIJ niet overkomen.